Avatar billede jacala Nybegynder
10. august 2003 - 17:10 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Spejlvendt text i word

Hvordan spejlvender man tekst i Word.
Det er til at printe over på strygeark til trøjer.

Hvis ikke Word kan hvilket program kan så.?
Avatar billede baxos Nybegynder
10. august 2003 - 17:15 #1
Skriv baglens?
Avatar billede baxos Nybegynder
10. august 2003 - 17:15 #2
Glem mit svar hehe
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 17:16 #3
Det gør du i dine printer valg. paper quality
Hos mig hedder det Iron on transfer
Avatar billede jacala Nybegynder
10. august 2003 - 17:29 #4
hov-sa
Det kan jeg sgu ikke finde....Jeg bruger Word 2002
Kan du beskrive mere detalieret hvor....
Avatar billede hcma Novice
10. august 2003 - 17:41 #5
Filer -> Udskriv -> og se på hvad din printer kan klare.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2003 - 17:51 #6
Hvis det kan lade sig gøre, så prøv med WordArt
Avatar billede jacala Nybegynder
10. august 2003 - 18:02 #7
Cabody
"og se hvad din printer kan klare"..?

Er du sikker på at Word kan klare dette.?
Er du sikker på at det er en printer indstilling.? (jeg kan da dårligt forestille mig at det er printeren, den er vel ligeglad med hvad den skal skrive)

Jeg kan i hvert fald ikke finde noget som helst hverken med "Iron" eller" Quality"
Avatar billede jacala Nybegynder
10. august 2003 - 18:09 #8
bufferzone
Kan du få spejlvending i WordArt..?
...jeg kan ikke.!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 18:18 #9
Lav det du skal have skrevet ud.
Medens du er i Word vælger du
Filer - Udskriv
Ud for printernavnet er der sandsynligvis en rullemenu med navnet Indstillinger (jeg har engelsk version = properties).
I denne rullemenu får du mulighed for at udskrive på blankt papir på karton o.s.v. Alt efter hvor meget din printer kan, bør du også have mulighed for at udskrive til T-shirt, spejlvendt eller hvad man nu har kaldt det.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. august 2003 - 18:19 #10
Marker den autofigur, clipart, WordArt eller det billede, du vil spejlvende. Du kan ikke spejlvende en alm tekst men alle ovenstående. Marker din tegning, hent værktøjslinjen tegning, så kan du både rotere og spejlvende alle ovennævnte ting.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2003 - 18:19 #11
Ja det kan jeg godt

Indsæt din wordart tekst
Gå ned på tegningslinialen, tryk på "Tegning" og vælg Roter eller spejlvend tekst.

Dette kan sikkert også anvendes på almindelig tekst
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. august 2003 - 18:20 #12
Enig med hov-sa det er kun hvis printeren kan klare det at det kan lade sig gøre, eller skal du bruge en af de andre ting.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. august 2003 - 18:21 #13
bufferzone-> bare en oplysning til dig. Det kan ikke anvendes på almindelig tekst, kun på tegninger og objekter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2003 - 18:23 #14
Takker, den virker på wordart, og det opfattes jo også som et object
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. august 2003 - 18:24 #15
bufferzone-> Ja og det virker også som du siger.

Man kan faktisk godt skrive sin tekst i en tekstboks, og her kan man ændre skriveretning, desværre bare ikke til spejlvendt som spørgeren ønsker.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. august 2003 - 19:21 #16
Med wordart spejlbvendes teksten, hvis ikke mine øjne bedreger mig
Avatar billede hcma Novice
10. august 2003 - 19:22 #17
i mine printerindstillinger (HP PSC950) kan jeg vælge at udskrive på overføringsark, hvilket betyder at printersoftwaren spejlvender al grafik og tekst ved print.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. august 2003 - 19:27 #18
bufferzone dine øjne bedrager dig ikke ;)
Avatar billede inger47 Nybegynder
10. august 2003 - 21:52 #19
hvad med at gemme texten som et billed og derefter spejlvende det i billedprg..
SS det vil ialtfald virke
Avatar billede jacala Nybegynder
10. august 2003 - 22:45 #20
Så virker det. Jeg hævede lige pointene for at tilgode se alle. Det havde ikke noget med printeren at gøre. Det er muligt det hat i andre tilfælde, men ikke i dette.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. august 2003 - 00:33 #21
Godt du fik det til at virke. Takker for point:)
Avatar billede donelduche Nybegynder
22. november 2010 - 21:41 #22
det er ikke så svært...

download cutepdf og installer den

vælg udskriv og avanceret
Find postscript options og vælg ja til mirrored...

udskriv og åben pdfen - sådan :-)