Avatar billede kiwisaft Nybegynder
10. august 2003 - 14:56 Der er 14 kommentarer

En del grafisk hjælp

Ja, jeg er igang med at lave en helt nu hjemmeside. Og har derfor brug for en del hjælp til det grafiske, da jeg ikke selv kan styre de programmer.

Det i skal er at:

Lave et toplogo til mig 900*100pixel. Alt andet er frit valg.

I skal lave 8 banner til mig i 165*20pixel
1:) Content
2:) Navigation
3:) Stats
4:) Linkme
5:) Last pic me
6:) Last pic inge
7:) About
8:) Links

Og til sidst skal i lave et kvik link logo til mig.
Str. 88*31.

Og på logoet, og qvick linket slal der IKKE står noget på.

Og alt sammen skal jo matche sammen.
Og det må IKKE være for stærke farver

Ved godt det er en stor opgave men håber i vil hjælpe mig
Mvh kim
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 15:00 #1
Kim, man må¨ikke oprette flere brugere på eksperten.
Vil du ikke være sød og læse reglerne?
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
10. august 2003 - 15:02 #2
Min lillebror har konto her inde fra...
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
10. august 2003 - 15:03 #3
men jeg kan ikke slette min tidligere konto... og det sucks... fordi nå jeg har noget andet til en anden hjemmeside...
som ikke har noget med min egen at gøre...
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 15:06 #4
Man opretter ikke brugere i henhold til specifikke websites.
Endnu engang:
Vil du ikke være sød og læse reglerne? Eventuelt bare skimme dem?
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
10. august 2003 - 15:07 #5
jo når det er en fyr jeg har oprettet det for???
men hvis man ikke må det... ja, så må jeg vel hellere smutte.. og søge hjælp et andet sted...
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
10. august 2003 - 15:10 #6
kender i så et andet sted hvor man kan få lavet noget grafik?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
10. august 2003 - 15:43 #7
Jep! Sharksforum.dk :)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 15:53 #8
er det gratis?
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 17:27 #9
Nej - i Sharksforum - får man lavet sine ting for penge.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2003 - 17:30 #10
Jeg kan egentlig ikke se noget problem. Hvis man er 2 forskellige personer og har 2 forskellige brugernavne - må det være fint nok.

Man må jo netop IKKE DELE et profilnavn, og har man kun 1 computer kan det ikke være anderledes.

Du kan jo lige forhøre dig hos en CoAdmin om det ikke er iorden. Skriv her:
http://www.eksperten.dk/kat/123/

Henvis evt. til dette spørgsmål. De skal ikke have point for at hjælpe ;-)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 17:36 #11
miss-q >> Han har også brugeren kimchristiansen.
Se indlæg -> 10/08-2003 15:53:14 -> "er det gratis?"
Nu da en bekendt skal bruge hjælp, opretter kim en ny bruger (kiwisaft) for at få hjælp til sin ven. Ergo er det kim der sidder med begge brugere.

kim >> Der er ikke noget i vejen med at din ven selv opretter en bruger herinde, eller du eventuelt overlader den bruger der, kiwisaft, til din ven.
Men af hensyn til reglerne på eksperten, må du ikke benytte begge brugere.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 17:36 #12
Hov undskyld, du hedder selvfølgelig miss-g :-)
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:12 #13
hehe men ja... sletter begge profler ... gider ikke ikke lige have dem her inde...
Avatar billede kimchristiansen Nybegynder
10. august 2003 - 18:14 #14
men jaja... held og skod med dette her...