Avatar billede henning-bh Nybegynder
10. august 2003 - 13:29 Der er 1 kommentar

lader til Zolid camera

Jeg har fået et Zolid digital camera sx-410z3. den er udstyret med et 6V ladestik med jeg kan ikke finde en lader der passer til den !!!! så i øjebliket køre jeg med almindelige batterier, og det er dyrt....
er der nogen der ved hvor men kan finde en lader der kan bruges??
mvh.

Henning
Avatar billede marielystvej Nybegynder
10. august 2003 - 17:53 #1
hvis det bruger AA batterier så køb en lader og nogle batterier på www.batterier.dk det er billigt...  hvis det ikke bruger AA batterier så køb nogle andre eller andrer ladere der inde...