Avatar billede karmapolice Nybegynder
09. august 2003 - 20:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kære lille mormor, gutar akkorder?

Er der nogen som har teksten+akkorder liggende til Richard Ragnvalds hit, Kære lille mormor?
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
09. august 2003 - 20:50 #1
www.ragnvald.dk

Ude til højre står der at du kan sende ham en e-mail hvis du mangler en af hans tekster: richard@ragnvald.dk

Det kunne du jo gøre :)
Avatar billede karmapolice Nybegynder
08. september 2003 - 16:39 #2
Ja, nu havde jeg håbet på at nogle havde teksten men jeg skrev til ham og fik meget hurtigt svar med tekst og akkorder vedhæftet.