Avatar billede bjergand Nybegynder
09. august 2003 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTPserver der bevarer tidsstempel?

Jeg vil egentlig bare høre om der er nogen der kender til en FTP-server der bevarer tidsstempel på de filer der bliver uploadet.

Hvis jeg nu opretter en fil 5. juli, men først uploader den 10. juli, så får filen jo 10. juli på serveren (ihvertfald på BSD), hvilket jeg også finder ganske logisk. Men findes der nogen programmer som understøtter funktionaliteten med at medføre datoen på filen også? (Altså så filen når den er uploadet også vil have datoen 5.juli selvom jeg uploader den 10. juli) ?
Avatar billede far_mand Nybegynder
09. august 2003 - 16:27 #1
vED ik så meget om det der men kender en som har såen noget ftp halløj og han bruger vist det der "bulletproof FTP server 2.15" mener han kan se tiden på hvornår ;) (Bare bud)
Avatar billede bjergand Nybegynder
09. august 2003 - 16:31 #2
Undskyld. Jeg fik vist ikke specificeret at det skulle være en FTPServer til FreeBSD/Linux.

Men ellers mange tak for svaret :)
Avatar billede far_mand Nybegynder
09. august 2003 - 17:30 #3
NåNå okay så det er altså ikke et program du leder efter? ( Jeg ved jo somsagt ikke så mø om det ) (o:
Avatar billede bjergand Nybegynder
09. august 2003 - 18:23 #4
Jow jow.. Det er et program, men bare til FreeBSD/Linux :)
Avatar billede bjergand Nybegynder
09. august 2003 - 18:23 #5
Doh!...

Kom til at acceptere i stedet for at poste en kommentor..
Avatar billede far_mand Nybegynder
11. august 2003 - 18:04 #6
åkå men tarkker for pointene ;o)