Avatar billede snot Nybegynder
08. august 2003 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MSN 6.0 og de medfølgende spil..

hej;

Jeg har installeret MSN 6.0 på mine maskiner. På den ene maskine kan jeg godt spille minestrygerflag med en fra min kontaktliste, men på en anden kan jeg ikke..

Nogen der ved hvad forskellen er? opsætning?

SNoT
Avatar billede morten_leth Nybegynder
08. august 2003 - 13:56 #1
er du sikker på de begge er med den sidste nye messenger 6.. for i betaen var der jo ikke så mange spil med til... kunne godt være derfor...
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
08. august 2003 - 13:58 #2
er det samme bruger du tester med? og sidder han på samme system?

husk, at i skal begge have msn 6.0 for at det virker
Avatar billede snot Nybegynder
08. august 2003 - 14:03 #3
2 forskellige brugere, men samme udgave af MSN6.0

den pc der virker sidder bag en cybercity (cisco 677) router.
den pc der ikke virker sidder ligeledes bag en cisco 677 (cc), men ikke den samme som ovenstående.

?
Avatar billede snot Nybegynder
08. august 2003 - 14:05 #4
der er ikke åbnet specielle porte i nogen af de 2 routere.

Jeg tror umiddelbart det er noget med brugerne at gøre? ska man have noget MSN-zome medlemsskab speicelt ?
Avatar billede snot Nybegynder
08. august 2003 - 14:06 #5
har fundet fejlen..
det var et klik i en option i settings, at den skulle spørge om pass altid!