Avatar billede anderskj1 Nybegynder
08. august 2003 - 12:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.Net Framework oversigt

Hejsa

Jeg fandt for noget tid siden nogle PDF filer med klassediagrammer over .net Frameworket. Men jeg kan bare ikke finde dem mere. Er der nogen der ved hvor man kan hente sådan en oversigt?
Avatar billede repsak Nybegynder
08. august 2003 - 14:20 #1
ved ikke hvad det er for en pdf, men den samlede doc er her:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cpref/html/cpref_start.asp
Avatar billede guidmaster Nybegynder
08. august 2003 - 22:57 #2
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
09. august 2003 - 17:12 #3
Dar var da lige præcis dem. Takker mange gange.
Avatar billede odegaard Nybegynder
11. august 2003 - 19:33 #4
De ligger også i kassen sammen med Visual Studio.NET, så hvis du får mulighed for det, så tag et kig derned i. Så kan du virkelig pryde din lejlighed med nogle flotte objekt diagrammer (desværre har de valgt at trykke på begge sider af plakaterne).
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
11. august 2003 - 20:18 #5
Jeg skal bruge dem på mit arbejde og de har primært kun downloaded kopier fra MSDN så det er meget svært at opdrive de plakter der. Derfor vill jeg selv have hentet dem. Prøve lige at printe oversigten ud på et A3....Det var slet slet ikke nok....damn...Og det var essentials....
Avatar billede odegaard Nybegynder
11. august 2003 - 22:00 #6
Formatet er lidt større end A1, men teksten burde kunne læses på A2.