Avatar billede bokjer Nybegynder
08. august 2003 - 11:31 Der er 9 kommentarer

Langsom forbindelse

Jeg har en Acer Travelmate 803 lci og en Nokia 6310i der skal køre sammen via Bluetooth, det gør også ganske fint, men hastigheden er kun 9600 det er jo ikke helt nok, når man har highspeed data. Jeg har de sidste nye drivere inde til Blutooth, fra Acer og nu fatter jeg ikke mere, Håber i kan hjælpe.
Avatar billede lrd Nybegynder
08. august 2003 - 11:33 #1
Avatar billede kenp Novice
08. august 2003 - 11:38 #2
du skal huske at sætte hastigheden op når du kalder op til den højeste ellers gør den det ikke (under opkaldsforbindelsen)
Avatar billede bokjer Nybegynder
08. august 2003 - 11:46 #3
Jeg har sat hastighed helt op, det sjove er når jeg køre infrarød virker det ok, hastigheden er ca. 38000 mod 9600 på bluetooth,
Avatar billede kenp Novice
08. august 2003 - 11:48 #4
det må være en indstilling som gør forskellen er bluetooth indbygget i computere, forså skal du prøve at se dens indstillinger igemmen!
Avatar billede bokjer Nybegynder
08. august 2003 - 11:51 #5
Den er indbygget i den, jeg har ki´kket alle indstillinger igennem uden at kunne finde noget, men jeg har hørt at Acer har problemer med netop dennne model og bluetooth, det er nok mig det skal gå ud over
Avatar billede bokjer Nybegynder
08. august 2003 - 14:03 #6
Har lige fundet ud af at Nokia 6310i skal mindst have software fversion 5.5 for at virke, dette tjekkes ved at trykke *#0000#, så jeg skal lige have opdateret mit software i telefonen først, så vender jeg tilbage med et svar.
Avatar billede bokjer Nybegynder
19. august 2003 - 15:14 #7
jeg troede at min Nokia skulle opdateres, men den har den sidste nye opdatering, så nu fatter jeg intet, men min Bluetooth er stadig langson.
Avatar billede semey Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:31 #8
Hvilken revision af widcomm softwaren kører du, hvilken Bios version på 803 ?
Avatar billede birddog Nybegynder
18. december 2003 - 10:24 #9
Hejsa.
Jeg ved godt at denne tråd er gammel, men det ser jo ikke ud til at der er kommet et svar her inde.

nu sidder jeg selv med samme problem, har den samme telefon og den samme bærbar, så nu vil jeg bare lige høre om der er noget nyt isagen?