Avatar billede frituno Nybegynder
07. august 2003 - 11:18 Der er 4 kommentarer

Problemer med Office produkter etter oppgradering av clientene

Har fått problemer med office produktene. Når folk prøver og lagre så kommer det feilmelding om at documentet er Read only eller at det er i bruk. Noen som vet hva dette kan komme av? Skjer med flere bruker!! Hadde win 2000 med office 2000 før og da gikk det greit. Har nå alt i xp.

Takker for svar og hjelp!!
Avatar billede 7degreez Praktikant
07. august 2003 - 11:19 #1
Har du hentet de seneste servicepack´s fra win update..?
Avatar billede 7degreez Praktikant
07. august 2003 - 11:20 #2
Avatar billede frituno Nybegynder
07. august 2003 - 11:51 #3
Ja, har et eget ghost image med alt det nyeste av SP.
Avatar billede frituno Nybegynder
11. august 2003 - 09:49 #4
Ingen som vet hva dette kan komme av!?