Avatar billede robin_and Nybegynder
06. august 2003 - 20:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lite-on 32123S

Hej heg har en lite-on 32123S (brænder) som altid har virket fint...

men da jeg installerede XP her den anden dag... så kunne jeg ikke få den itl at virke..

CDRWin kan godt finde den... men er overbevist om at det er et normalt cd rom drev...

jeg har prøvet at opdatede firmwaren (den fra deres hjemme side... og hentet en ny ASPI driver...

men det vil stadig ikke virke...

Hvilken slags info skal i have for at hjlæpe mig?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
06. august 2003 - 23:09 #1
At CDRWin tror det er et standard cdrom drev er ikke unormalt. Der er sandsynligvis ikke understøttelse for drevet i den version du bruger. Det nemmeste er at kopiere nogle filer over som en ganske almindelig filmanipulation. XP kan nemlig lave packet writing. Hvis det virker skal du bare have fundet noget software du kan lide. CloneCD og Nero kunne være et par gode bud.
Avatar billede robin_and Nybegynder
06. august 2003 - 23:26 #2
okay... det havde jeg slet ikke tænkt på...

ja den kan godt skrive filer på den måde...

men jeg skal have brændt en bin/cue fil... så kender du/i et program der han gøre det... og som er understøttet af xp... også gerne gratis :)
Avatar billede robin_and Nybegynder
07. august 2003 - 01:20 #3
Nå... jeg har fundet et program det faktisk virker ganske godt :)

XDuplicator

Nå men læg et svar så du får nogle point...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. august 2003 - 07:29 #4
Hvor fandt du det? Altid interesseret i at prøve noget nyt. Nero kan i øvrigt også cue/bin. Godt det kom til at virke.
Avatar billede robin_and Nybegynder
07. august 2003 - 10:21 #5
Jeg fandt det på google... det var et open source project... jeg kan ikke lige huske hvad jeg søgte på.. men det var noget i stil med:
xp burner free cue

eller såden noget... men man kan vel bare søge på navnet :)

ok... jeg mente bare ikke at neo kunne klare bin/cue... den gamle jeg havde kunne kun klare iso... men det er også over et år gammelt :)

men jeg takker mange gange for hjælpen..

tak tak.

\Robin_And