Avatar billede guanche Nybegynder
06. august 2003 - 17:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kabel til ipaq 3970 på en 2210

passer gps/ cigar kablet som vi har til ipaq 3970 i bunden på en ipaq 2210 eller skal man have nyt lade kabel til den nye maskine
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
06. august 2003 - 18:32 #1
Det passer til 1940 og 2210
Avatar billede guanche Nybegynder
06. august 2003 - 19:13 #2
puha dvs vi sparer for og købe nyt gps kabel og lader til vores tom tom når vi får den nye 2210 ipaq .

læg lige venligst et svar
Avatar billede jensb Nybegynder
06. august 2003 - 22:49 #3
Lige en kommentar.

Har du set at Bilka i denne uge har Ipaq 2210 inkl Tomtom 2 med GPS, til 3999 kr.?  Jeg mener det er næsten samme pris som 2210 normalt koster uden noget ekstra, så hvis du alligevel skal købe en 2210, så var det måske værd at undersøge.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
06. august 2003 - 23:03 #4
Jeg har givet 3790 med tomtom for en H2210, jeg har en H1940 også, men hvad nu hvis guanche har tomtom i forvejen, så kan han måske finde sin 2210 til en lavere pris end hos bilka. Jeg har dårlige erfaringer ved disse bilka / az tilbud hvor det rent faktisk kun er helt småpenge du reelt sparer.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
06. august 2003 - 23:06 #5
Ja, - guanche jeg har vedlagt et svar samt supplerende....
Avatar billede jensb Nybegynder
06. august 2003 - 23:20 #6
"men hvad nu hvis guanche har tomtom i forvejen, så kan han måske finde sin 2210 til en lavere pris end hos bilka"

Ja, og så kan han bare købe den til en lavere pris uden Tomtom, det forhindrer jeg ham jo ikke i, bare fordi jeg gøre ham opmærksom på tilbuddet. De priser jeg havde set på iPaq 2210 var omkring 3900 kr uden noget tilbehør, og hvis det var nogenlunde samme pris guanche skulle give, så kunne det jo være at den information jeg gav var interessant for ham.

Men jeg overvejer selv at købe tilbuddet fra Bilka, hvis de har flere tilbage, men jeg vil da være meget interesseret i at høre hvor du har fået den til 3790 kr, for det vil jeg selvfølgelig hellere give.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
06. august 2003 - 23:54 #7
Rolig, - rolig jensb. Hvis du lagde mærke til det så nævnede jeg ikke noget om dig hvad du synes der er af interesse for nogen eller lignende. Jeg siger bare min mening fra min egen erfaring med bilka og gør det ellers klart at hvis bilka kommer med tilbud til den og den pris skal man blot have lidt is i maven for så kommer de andre også derned, - hvis ellers bilka har varen på hylden, for det kunne jo være den var udsolgt inden tilbudet blev set i bladet. Men ellers kan i jo købe jeres 2210 hvor i lyster, - du kan få en 2210 her hos mig til 3790,- nu du viser interesse.
Avatar billede jensb Nybegynder
07. august 2003 - 01:42 #8
"du kan få en 2210 her hos mig til 3790,- nu du viser interesse"

Og hvor er det? Og er det med Tomtom 2 og GPS antenne?
Avatar billede guanche Nybegynder
07. august 2003 - 09:35 #9
vi har tom tom 2 og en fortuna antenne med waas (det nye differential system) og sirf star 2 chip set har bilkas dette ?

vi købte program og gps hos topdane.dk som vi tidligere har købt gps hos og har god erfaring med og når man så får forhandler rabat så er det noget værd

hvis i skal have løs tom tom og gps så kender jeg et firma som har det

nu har jeg lige set at den nye 2210 har ppc 2003 hvordan vil det komme til og køre med alle de programmer vi skal køre på den som lige nu ligger på en ppc2002 ?
Avatar billede guanche Nybegynder
07. august 2003 - 16:52 #10
du kan få en 2210 her hos mig til 3790

hvad firma har du ?
Avatar billede guanche Nybegynder
11. august 2003 - 22:12 #11
hvis du vil lidt poing må du ligge et svar
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
12. august 2003 - 20:43 #12
Ja, men jeg har ventet på de point længe.....
Dit spørgsmål var.: "passer gps/ cigar kablet som vi har til ipaq 3970 i bunden på en ipaq 2210 eller skal man have nyt lade kabel til den nye maskine"

Og mit svar var.: Det passer til 1940 og 2210
Avatar billede jensb Nybegynder
12. august 2003 - 23:00 #13
b2b_dk  ->  Ja, du har svaret på spørgsmålet, men du har skrevet det som en kommentar. Du skal lave et "svar" for at der kan tildeles point.  Så skriv igen, og vælg så at det skal være "svar" og IKKE "kommentar", ellers kan han ikke give dig point.
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
12. august 2003 - 23:36 #14
jensb-> TAK for hjælpen, det var jeg ikke klar over. Jeg sad her og øffede over at der ingen point kom, men det er da klart så......

Og mit svar var.: Det passer til 1940 og 2210