Avatar billede jafet Nybegynder
06. august 2003 - 09:57 Der er 2 kommentarer

Sapphire 9600 Pro - Max OC (varme)

Jeg har haft mit sapphire kort (9600 pro) oppe på core/mem 506.25/324 og den kørte meget stabil. jeg ville høre om der kan vær en risiko for er der sker noget ved meget krævende spil mht. varme.
Avatar billede lrd Nybegynder
06. august 2003 - 10:03 #1
http://www.tweakup.dk/forumnew/show/6/

Denne side kan hjælpe med mange ting men ved ike i dit tilfælde :-)

Tænkte bare du måske kunne bruge den!

Ha en god dag
Avatar billede zefox Nybegynder
18. juni 2004 - 12:47 #2
sapphire plejer at lave fin køling på deres gfx så skulle mene at du ville få problemer med varme!

zefox