Avatar billede razzor Nybegynder
05. august 2003 - 23:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Main vil ikke vises

Davs...
Jeg har lavet sådan en lille hjemmeside, som nu er blevet lagt ud på nettet... Men der er et problem den siden når den ligger på Webservern, "main"(Forsiden) vil ikke vises for at man trykker på "forside" ude i menuen... Ardressen er http://cid100199.cubehosting.dk
Det skal siges at jeg er nybegynder og ikke er særlig hård til det endnu...

Best Regards
            Jesper Ramsgaard Aka. --- Razzor ---
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. august 2003 - 23:48 #1
Hvis du omdøber main.htm til index.htm burde det virke
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. august 2003 - 23:48 #2
Så skal du så også lige huske at ændre linket på forside knappen
Avatar billede razzor Nybegynder
05. august 2003 - 23:50 #3
Ja, og jeg er også lidt for hurtig på knapperne... der skulle stå " Men der er et problem når siden ligger på webserveren,"
Avatar billede razzor Nybegynder
05. august 2003 - 23:51 #4
Men hvis "main" er "index" så vil den jo kun vise "forsiden"(main)...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. august 2003 - 23:52 #5
Ahh undskyld glem hvad jeg har skrevet.

Den fil der ligger på serveren hedder Main.htm og den du linker til i din frame hedder main.htm (med lille m)
Avatar billede razzor Nybegynder
05. august 2003 - 23:54 #6
Hold da helt op... ska der virkelig ikke mere til...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. august 2003 - 23:55 #7
Ikke i dette tilfælde. På nogle servere betyder det meget om det er med stort/småt og på andre har det ingen betydning.
Avatar billede razzor Nybegynder
05. august 2003 - 23:56 #8
jaja men det var jo godt nok.... jeg siger tak for hjælpen... sender dine point... Take care...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. august 2003 - 23:57 #9
jeg takker også
Avatar billede exp Juniormester
06. august 2003 - 00:04 #10
i øvrigt synes jeg det er en god idé ALTID at skrive filnavne med småt - så undgår man den slags 'bavl' *s*