Avatar billede pergeer Novice
05. august 2003 - 23:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB TVkort

Så har jeg brug for et par af de kloge hoveder igen.

Mit ønske er at få tilsluttet et extern tv-kort til min gamle bærbare – en IBM 760 XL – 133 MHz, hvor jeg har sat en USB 2.0 kort i – der er ikke nogen tilslutninger til lydkortet.

TV – kortet skal selvfølgelig tage strøm fra USB – kortet.

PS. Har kigget på edbpriser.dk, hvor der er masser af USB – kort , men ikke kunnet se om specifikationerne på det enkelte kort har kunnet bruges.
Avatar billede omnia Nybegynder
06. august 2003 - 01:34 #1
Ifølge Toms Hardware er der 3 kort med USB, der kan klare det du leder efter:
1) Hauppauge USB-Box,
2) Pinnacle Studio PCTV/USB
3) Lifeview Live TV-Box.

Omnia
Avatar billede pergeer Novice
06. august 2003 - 19:30 #2
Har kigget på nr. 2 Omnia - det kræver min. en 166 MHz - ifølge det jeg har set ??? - er du helt sikker på at jeg kan bruge de 2 andre ???
Avatar billede omnia Nybegynder
07. august 2003 - 16:07 #3
Du kan se hvad der kræves af hardware her: http://www.tomshardware.com/video/20000418/tvcards-07.html