Avatar billede whatis Nybegynder
05. august 2003 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Real Player går i stå.

Når jeg afspiller rm filer fryser filmen, men tiden tæller stadig og kontrol knapper reagerer meget langsomt. Resten af pc'en funger fint. Er der nogen som måske har en løsning til mig.
Avatar billede henninga Novice
06. august 2003 - 00:41 #1
Prøv at give et link til den rm-fil så kan jeg prøve den.
Avatar billede whatis Nybegynder
06. august 2003 - 22:20 #2
Det kan jeg ikke da den ligger lokalt.
Avatar billede henninga Novice
09. august 2003 - 20:51 #3
Det kan jo være flere forskellige ting, men hvis du prøver at se videoer på andre streaming servere og det går uden problemer så kan du jo udelukke at det er hos dig fejlen ligger.
Og næste skridt er at lade andre pc'ere prøve at køre den lokale rm for at se om de kan.
På den måde kan fejlen indkredses.
HenningA
Avatar billede whatis Nybegynder
11. august 2003 - 19:34 #4
Jeg har 3 computere. Alle med samme hardware og opsætning. Alle har problemet.
Problemet er ikke gældende med alle rm filer. Jeg kender ikke nogle steaming servere så den kan jeg ikke prøve. Jeg havde håbet på at det var en manglende patch eller update. Jeg havde håbet på at andre havde haft samme problem (uden at ønske problemer for andre) men så havde det været nemt at afgøre, at det var en skod fil.
Avatar billede henninga Novice
12. august 2003 - 00:35 #5
Der ligger et par rm-filer her som du kan prøve  www.abmedia.dk/video  under menupunktet videotest.
HenningA
Avatar billede whatis Nybegynder
14. august 2003 - 00:48 #6
udmærket side som jeg vil benytte mig af. Der var ingen problemer
med nogle af filerne. Det var ærgerligt at de ikke var længere for det så interresant ud.
Avatar billede henninga Novice
14. august 2003 - 01:09 #7
Nå - OK, det lyder godt. Jeg kan da godt lægge længere film ud fra Ægypten, men der er nok ikke mange der vil se dem når de bliver for store ;o)
og dem der ligger er mere for at vise kvaliteten.
Men det var iøvrigt en meget god tur ned af Nilen - Det kan anbefales!
Avatar billede whatis Nybegynder
15. august 2003 - 00:01 #8
Det har du nok ret i. Jeg har været i egypten, dog ikke en tur på nilen, men spændende land.

Kvaliteten var som sagt ok og jeg udleder at der må være fejl i mine filer.. Selvom jeg ikke fik det ønskede resultat så lukker jeg dette spm. en god hjemmeside er også point værd. Du skal have mange tak for forsøget.