Avatar billede shothot Nybegynder
05. august 2003 - 16:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Manglende billeder

Jeg undskylder på forhånd dette spørgsmål, som garanteret er blevet besvaret før. Min eneste undskyldning er, at jeg er en total Newbie.

Min søn har netop anskaffet en helt ny Laptop med styresystemet Windows 2000 og anvender Explorer til sit internet. Dette er gået fint i flere dage, men efter at han (ifølge eget udsagn) har "rodet lidt rundt i menuerne" viser alle billeder sig nu som den berømte firkant med et rødt kryds i hjørnet. Hvad har han gjort, og hvordan retter vi det?

På forhånd mange tak.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. august 2003 - 16:45 #1
funktioner/internetindstillinge/avanceret....vis billeder.
du kan jo starte med at prøve der..O)
Avatar billede shothot Nybegynder
05. august 2003 - 16:58 #2
Tak for det hurtige svar. Vi har prøvet det og under "multimedier" var rubrikken "Vis billeder" hakket af - så det kan vel næppe være det?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. august 2003 - 17:03 #3
hos mig er det kun de 2 nederste i "multimedier" der Ikke er hakket af
Du kan jo osse prøve at trykke på "gendan standard"..på samme faneblad..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. august 2003 - 17:10 #4
sorry skulle lige logge ind på 2000..
den 1. og den 3. sidste er ikke hakket af,men jeg ville blot trykke gendan.
Det kan jo osse være at sikkerhed, er sat for højt.??
Avatar billede shothot Nybegynder
05. august 2003 - 17:54 #5
Igen tak for din hjælpsomhed. Vi har prøvet dine forslag (også gendan), men lige lidt hjælper det. Sikkerhedsniveauet står på "mellem". Jeg håber, du kan komme på flere gode forslag?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. august 2003 - 18:06 #6
kan man højre klikke på dem ...og sige vis billede..

Men kom lige i tanke om..
http://znn.dk/
check om du har java..wm..
tryk på test java..
kan du ikke se et billede og version..skal du download,
og installer 1 el. 2....O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. august 2003 - 18:07 #7
ps...derefter opdatere via MS update..O)
Avatar billede shothot Nybegynder
05. august 2003 - 18:15 #8
Yes!! Når man højreklikker og siger vis billede, er det OK.
Java er installeret.
Windows er opdateret til service pack nr. 4 (vistnok den nyeste).