Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
14. december 2000 - 11:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til word

Jeg har et problem med min word. Når jeg sidder og skriver et brev, kommer der en ADVARSEL! som lyder sådan her. Microsoft word kan ikke bruge autokorrekturlister. Denne funktion er ikke installeret i øjeblikket, vil du installere den nu? Der efter sætter jeg en word cd-rom i og følgede vejledningen på skærmen, men det kommer næste også næste gang jeg bruger word. Håber I kan hjælpe?
Avatar billede kong4 Nybegynder
14. december 2000 - 11:44 #1
tommymikkelsen...

Det kan være at dit word er lidt nede... Det der gjorde mit Word også. Så fik jeg et jelt nyt Word... også hjalp det.... Det kunne være at du skulle prøve det....

KONG4
Avatar billede janbangm Nybegynder
15. december 2000 - 20:28 #2
Jeg tror du bliver nødt til geninstallere din office pakke. På et tidspunkt (Office 2000) kan du vælge \"Kør alt fra denne computer\". Dette skal du vælge. Ellers for du ikke alle funktioner i Word med.