Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 10:50 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Outlock web access

Jeg kan ikke logge på Outlock Web Access.

Når jeg skriver denne adr i explore :
nh.dyndns.dk så skulle min outlock Web Access dukke frem men jeg for kun en besked om at siden ikke kan findes.

Jeg kan se at når jeg skriver nh.dyndns.dk så for den fat i min rounters ip. men hvorfor den ikke kan få fat i min outlock web access ved jeg ikke.

Jeg kan godt logge på min outlock web access over alt fra mit intranet.

er der en opsætning jeg har over set ??
proxy\'en ?
routeren ?

Jeg køre SBS 4.5 (nt) med ms proxy 2.0

ja jeg ved godt at jeg har oprettet mange spørsmål om proxy......
Avatar billede hojben Novice
14. december 2000 - 10:55 #1
Har du husket at sætte ip-adressen til din offentlige ip op inde i IIS?? Under OWA..
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:00 #2
Kan du få fat i din webserver ??
Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 11:01 #3
Kan du forklare lidt nærmere kan ikke lige finde og den op sætning kan du vise mig stien ?
Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 11:02 #4
Nej jeg kan ikke få fat på min webserver
Avatar billede hojben Novice
14. december 2000 - 11:04 #5
http://www.netwebber.dk/iis der er den fremgangsmåde som kan bruges til opsætning af sites under IIS. Der hvor ip bliver indsat skal du tilføje din \"offentlige\" ip. Dvs den som vi kan se.
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:07 #6
Så skal du checke om din router er sat op så den NAT\'er igennem til din interne IP
Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 11:22 #7
jeg har fuldt den der http://www.netwebber.dk/iis toturials.
men jeg kan ikke få fat i owa endnu. jeg har angivet min servers ip og i hots header name har jeg skrevet nh.dyndns.dk.

Når man skal sætte sin router til at \"Nat\'er\" igennem til min servers ip Hvordan foregår det ?
jeg har en zyxel 480 router ...
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:30 #8
Jeg har selv en prestige 128 .. Og der var det under menupunkt 15.

- Michael
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:31 #9
Der definerer man hvilken port der skal sendes til hvilken adresse .. eg

80      192.168.1.50

Vil sende requests til webserver (port 80) videre til IP 129.168.1.50
Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 11:34 #10
kan du fortælle hvad der står bagefter menu punktet 15 ... der står et eller andet ----
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:38 #11
Nej .. Da jeg ikke bruger den mere andet end til at telefonere igennem kan jeg ikke lige telnet\'e den .. Desværre.
Avatar billede zimon Nybegynder
14. december 2000 - 11:41 #12
.. arrrgh¨

Jeg har skrevet i menu punkt 15
port 80 og ip 192.168.0.1

men når jeg skriver nh.dyndns.dk så får jeg kun fat i ip på routeren og en besked om at der ikke er en side ...
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:43 #13
Det er sikkert fordi at din IP på routeren er 192.168.0.1 Du skal skrive IPen på din server her.
Avatar billede ruprect Nybegynder
14. december 2000 - 11:44 #14
Og så skal du lige vide at du sikkert ikke kan kalde nh.dyndns.dk hjemmefra dig selv og få fat i din webserver .. Da duså kører ud igennem routeren og ind igen .. Men det skal testes.
Avatar billede wracher Nybegynder
15. december 2000 - 07:48 #15
Hey DUDE!!!
Har du tjekket -> http://nh.dyndns.dk/exchange ??

Mvh
Lead
Avatar billede zimon Nybegynder
15. december 2000 - 09:13 #16
Jeg kan få lov til at udbydde en hjemmeside. men ikke OWA det er lige som om at jeg ikke kan køre det der \"asp script\" til outlock web access.

Hvad skal man skrive hvis jeg nu laver et link på min hjemmeside som jeg nu kan få lov at udbydde ?

Spørsmålet er NU \"lav et link til Outlock Web Access\" på en hjemmeside ....
Avatar billede zimon Nybegynder
15. december 2000 - 09:14 #17
men jeg kan sq ikke logge på OWA ude fra nettet.
men godt inde fra nettet
Avatar billede wracher Nybegynder
15. december 2000 - 09:51 #18
Hmm...
Du skal ha logon local rettigheder : )
Eller\'s burde nedenstående funke..
<p><a href=\"http://nh.dyndns.dk/exchange\" target=\"_blank\">http://nh.dyndns.dk/exchange</a></p>

Mvh
Lead
Avatar billede zimon Nybegynder
15. december 2000 - 12:32 #19
Nu når jeg prøver at logge på exchange så kommer explore frem og vil downloade logon.asp. men det skal den jo ikke gøre.

Jeg kan godt logge normalt på inde fra mit eget netværkt
Avatar billede zimon Nybegynder
15. december 2000 - 12:42 #20
jeg har fix\'et det ... i min proxy 2.0 skulle den stå under web pub send til lokal server og så yupti