Avatar billede futtemor Nybegynder
14. december 2000 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Skærmbillede

Jeg stod i excell og gav koden Alt 0176 for at få et gradtegn. Skærmen blev sort og kom så med et skærmbillede der er meget stor og som ruller.

Hvordan kommer jeg tilbage til normalt skærmbillede igen?
Avatar billede killerdog Nybegynder
14. december 2000 - 10:58 #1
kan du ikke lige beskrive det skærmbillede lidt nærmere?
Avatar billede futtemor Nybegynder
14. december 2000 - 11:14 #2
Jeg har faktisk fundet en løsning. Jeg havde glemt at slå Num Lock til så den instruktion jeg havde givet var ikke Alt 0176 men Alt+Ins+home+pil til højre.

Jeg har givet instruktionen bag fra og skærmen er nu normal igen.

Men hvad havde jeg gjort hvis jeg ved et uheld havde trykket forkert på en tast og så ikke kunne huske kombinationen baglæns?
Avatar billede spectual Nybegynder
14. december 2000 - 13:15 #3
Trykket Alt+f4?
Avatar billede dragonfly Nybegynder
09. februar 2001 - 10:16 #4
På min comp, sker der ikke noget ved det, jeg får et grad-tegn. Ligegyldig om num lock er til el. fra. Kører du en gammel version ?