Avatar billede slyhn Nybegynder
04. august 2003 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wireless BlueTooth Adapter USB

Kære venner
Vi har internet via antenneforeningen. En CISCO CVA122 router sender hele molevitten til vores switch, der deler forbindelsen ud til ungernes værelser og vores "kontor", med dertilhørende tidskrævende kabelbesvær.
Er det mulig at tilslutte en af disse USB Bluetooth Dongle-Wireless network stik i routeren og en i hver af computerne, og dermed få forbindelse med omverden og hinanden.???
Evt et spil CS med lillebror.
Eller skal man have en USB switch sat til routeren for at dele forbindelsen???
Eller et sæt (par) Dongle mellem hver computer og USB switchens udgange
Vi har 4 computer i huset inden for 25 meter, og kabelføringen på loftet er ikke noget at skrive hjem om.
MVH
Slyhn
Avatar billede 7degreez Praktikant
04. august 2003 - 17:16 #1
lav et trådløst netværk... tror der er for meget besvær med bluetooth. Køb en wireless station (999,-) og så et sæt modtagere til hver pc (4*259,-)
Avatar billede 7degreez Praktikant
04. august 2003 - 17:16 #2
den skal så stå istedet for routeren...
Avatar billede slyhn Nybegynder
04. august 2003 - 17:31 #3
>7degreez, Ok og tak, men afventer lige om der er flere der kan svare.
Med hensyn til besvær; Øhhh, at sætte disse dongles i og installere en driver, så burde det vel køre derudaf??
Mvh
Slyhn
Avatar billede slyhn Nybegynder
06. august 2003 - 06:09 #4
OK. 7grader nord eller syd, der imellem er der ingen tyfoons :)
Vi undersøger sagen både økonomisk og brugervenligt
Slyhn
Avatar billede 7degreez Praktikant
06. august 2003 - 08:39 #5
jeg takker for points... og ønsker held og lykke :)