Avatar billede nj2360 Nybegynder
04. august 2003 - 14:18 Der er 7 kommentarer

guitar melodi

er her en der har fundet en rigtig fed guitar melodi jeg kunne få??
eller et stykke fingerspil som der lyder rigtig godt??
Avatar billede -42- Nybegynder
04. august 2003 - 14:31 #1
sort sol - let the fingers do the walking.... Nem, og lyder for fedt...
Avatar billede -42- Nybegynder
04. august 2003 - 14:34 #2
Avatar billede soreno Praktikant
04. august 2003 - 14:47 #3
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. august 2003 - 15:00 #4
Metallica - Nothing else matters
Og det er tilmed relativt let:-)

/J
Avatar billede soreno Praktikant
04. august 2003 - 15:01 #5
Alt er jo relativt nemt.. :-)

Starten af dette nummer:
http://www.aztabs.com/k%5Ckiss/blackdiamond.asp
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
04. august 2003 - 21:07 #6
Jeg kender nogle rigtig fede klassiske stykker som er nemme, men er det den genre du leder efter?
Avatar billede jones_net Nybegynder
05. august 2003 - 08:12 #7
soreno>>Einstein sagde: "Alt er relativt", men havde han ret? Kan man overhovedet sige den sætning uden at lyve? For hvis alt er relativt, så er påstanden det også, og så er alt jo ikke relativt alligevel...
Du kan selv søge på www.mensa.dk i deres forum - det har vidst været oppe et par gange...

For at blive i relevansen: ACDC - Thunder. Den har en fed intro:-)

/J