Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
04. august 2003 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilpasse returmail (kolonner, linieafs. osv) fra webside

På firmaets hjemmeside har jeg en formular, hvor der kan bestilles turistbrochurer. Den mail jeg får retur med bestilling, vil jeg gerne kunne tilpasse med flere kolonner, en anden linieafstand og evt. anden skrifttype/-størrelse.
Som det er nu kommer bestillingen i en kolonne - en brochure på hver linie.
Det fylder 7 sider hvis alle brochurer er bestilt.
Hvis man ikke kan tilpasse mailen, er der så andre muligheder for at få bestillingen fra hjemmesiden på en måde, så jeg kan få det design, jeg ønsker.
Avatar billede tuxic Nybegynder
30. august 2003 - 22:53 #1
Tjah du laver altså ikke emailen selv?
Det lyder som om emailen har et fast format- en brochure på hver line. Så er det vel ikke så svært at lave et program, der læser alle de angivne brochurer og finder ud af hvor mange kolonner der skal bruges og derefter ombryder linierne passende?
Bemærk, at skrifttypedefinition etc. ikke er standard for emails og derfor ikke kan vises af alle emaillæsere
Avatar billede flemminggregersen Nybegynder
09. september 2003 - 09:23 #2
Jeg forstår ikke helt hvad du mener, tuxic, men jeg ville gerne, hvis den mail jeg får tilbage er tilpasset med enkelt linieafstand og kolonner med lige margin.
Kan det evt. programmeres i website-koden, så mailen er klar til udskrivning når jeg modtager den.