Avatar billede peterpeter Seniormester
13. december 2000 - 22:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Et spørgsmål ???

Hej Alle

Jeg kan ikke Flash, men har købt en bog for at lære det - men det er godt nok svært !!

Kun et spørgsmål:
Er der nogen der overhovedet gider lave en Flash effekt for mig og derved få nogle point eller er det bare utopi ??

Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at min families startside blev lavet som en fed Flash side i stedet for den nuværende som er ved at være lidt gammel...
(Side: www.windum.com)

Jeg ved ikke hvor lang tid det tager at omforme startsiden til Flash, og det er klart at hvis det er et større projekt, kan jeg nok ikke klare mig med at udlevere 300-400 point, men dette spørgsmål er for at veje stemningen.

;-)

Med Venlig Hilsen

Peter Windum
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 23:26 #1
Så vidt jeg kan se er det 14 e-mail links og en stribe billeder. Det tager jo ingen tid at lave.

Uddyb, hvordan du vil have siden til at se ud, så vil jeg måske gerne kigge på det. Pointene er udemærket så længe jeg ikke har bedre at tage mig til... Forstå det ret, jeg bruger ikke 5 dage på det... ;-)

Dine forslag og idéer kan du evt sende til mig på: nikolajdu@hotmail.com

Så kan vi snakke videre om det.

/Nikolaj
Avatar billede Beach Mester
14. december 2000 - 08:00 #2
>>>nikolajdu  har du fået noget???
Ellers kunne det jo være at peterpeter kunne komme frem med HVAD han vil med det så alle (os mig os mig) kan lure lidt på det og komme med et par forslag:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2000 - 08:16 #3
Beach> Nope... Det ville også være fint hvis han skrev her, så alle kunne deltage i kampen om pointene. Det ville ihvertilfald være tåbeligt hvis han fik 8 versioner....
Avatar billede peterpeter Seniormester
14. december 2000 - 10:53 #4

Hej Nikolajdu, Beach og jer andre............

Det lyder bare RIGTIG RIGTIG godt, jeg prøver at forklare:

Mine to søskende og jeg har købt .com domænenavnet på vores efternavn, og er utrolig glade for det. Vi og vores børn har alle deres egne hjemmesider som de fedter med, men vi er alle enige om at indgangssiden skal være vild fed.
Det er den sådan set også nu, den er bare ved at være lidt brugt og Flash sider er så fede, så det skal vores nye forside også være.

Med den nuværende har jeg prøvet at lave den meget \"stilelig\" og simpel, men med en masse smarte finesser bagved.Eksempel: E-Mail navnene er skrevet kun med fornavn, men når musen køres over står det fulde navn angivet. Billederne der kommer frem hver gang siden indlæses, er forskellige så siden aldrig er ens. Når musen køres over et billede, kommer der en forklaring frem et andet sted på siden. Det eneste navn der står på siden er velkomst hilsen, som er: FAMILIEN WINDUM. Ordet \"Familien Windum\" og ordet \"Windum.com\" er vi meget glade for.

Den nye Flash side har jeg ingen deciderede krav til, den behøves IKKE at være på samme måde som den gamle, den skal bare være rigtig god med mange flotte/fede funktionaliter, men stadig meget stilelig - helst ikke for meget farvelade !!

Hvis i ønsker materiale/oplysninger/billeder til brug for udarbejdelsen, er i velkomne til at maile mig og jeg sender fluks. (Har ikke direkte I-net adgang på arbejde, men tjekker post dagligt)

Nu håber jeg ovenstående giver basis for nogle idéer, glæder mig rigtig meget til at høre fra jer alle.

Min e-mail er: Peter@Windum.com

Med Venlig Hilsen

Peter Windum
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2000 - 21:45 #5
Hej Peter

Jeg vil gerne lave det, men... Kan formodentlig ikke nå at bliver færdig før jul, da jeg skal nå at besvare en masse spørgsmål herinde... Nej, just kidding. Har rimelig meget arbejde, men en gang efter jul skulle jeg kunne være færdig. Har du ingen tålmodighed kan andre sikkert springe til før.

Send mig evt. billeder til nikolajdu@hotmail.com

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2000 - 21:47 #6
Det skal dog slet ikke udelukkes at jeg kan lave til i næste uge.. ellers må du \"nøjes\" med et nytårsbrag... :-)

/Nikolaj
Avatar billede deram Nybegynder
16. december 2000 - 18:43 #7
Hvilke farver? Samme som din HTML-side? Måske kunne jeg sende en inden jul.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:40 #8
Damn Peter - Du skal sgu da holde mig i ørene... Nu havde jeg helt skudt dig ud. *S*

/Nikolaj
Avatar billede peterpeter Seniormester
20. maj 2001 - 12:21 #9
Hej Nikolaj

Venter stadig på dit materiale.....

Ha det godt.

Peter
Avatar billede Beach Mester
21. maj 2001 - 00:51 #10
Hvad søren nikolajdu...... Er du faldet af på den???

Hvis ikke du får noget Peter, så vil jeg da godt kigge lidt på det igen.

//Beach
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. maj 2001 - 09:23 #11
Hej Beach

Det lyder fint, men skal vi ikke lige give ham Nikolaj en chance ? Han lovede mig noget for et par måneder siden, og selv om han siger han har travlt, stoler jeg stadig på at han disker op med noget lækkert. Jeg har ihvertifald sendt ham masser af materiale.
Men tak for din interesse. Det vil jeg huske.

Med Venlig Hilsen

Peter
Avatar billede Beach Mester
21. maj 2001 - 14:29 #12
Du kan altid smide en mail af til beach@pc.dk hvis ham Nikolaj ikke får fingeren ud. Skal lige sige at det absolut ikke ligner ham ikke at lave det han lover og han er jo stadig min \"guru\" hvad flash angår*GG*

//Beach