Avatar billede d20 Nybegynder
03. august 2003 - 12:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Klistermærker til Printern

Hej
Er der nogen der kan guide mig til en hjemme side hvor jeg kan købe Klistermærker som jeg selv kan printe motiver på?

Max A4.

Skriv en direkte link til det produkt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. august 2003 - 12:34 #1
http://www.computercity.dk/ under Printer tilbehør/Papir/Kreativitet.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. august 2003 - 12:46 #2
Undskyld for spm, men må jeg lige blande mig: skal der bruges et specielt (Avery) program for at printe på disse etiketter. Fx. til at styre placering af labelnr. på arket og man kun skal printe på en eller to af dem? Der skulle jo nødigt ryge et helt ark, hvis man kun skal bruge et par stykker med samme motiv/tekst.
Avatar billede d20 Nybegynder
03. august 2003 - 15:46 #3
Er det de der ediketter du mener? det er ikke ediketter jeg skal bruge det er klistermærker i en elle anden form for plastik eller noget.
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 01:32 #4
Du kan da overveje at få dem lavet af en prof:
http://www.netbix.dk/klister.htm
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 01:32 #5
Ved ikke helt hvad det er for nogle du menter....plastik klistermærker - det har jeg aldrig hørt om.

Mon du mener blanke klistermærker, altså hvor overfladen skinner?
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 01:41 #6
De almindelige etikket man køber i f.eks. en boghandel er matte og firkantede, men avery som nanog og halifax nævner har mange forskellige ting man kan printe på. Jeg mener at man får programmet med ved disken - har selv brugt det i sin tid. Du kan da altid ringe og høre i computercity eller Merlin som også sælger Avery.

På Avery´s side:
Bliv medlem idag. Det tager kun et par minutter at tilmelde sig! Som medlem har du mulighed for at modtage information om nye produkter, du kan downloade gratis software, og du kan downloade gratis designs til fri afbenyttelse.

Tror ikke det koster noget at blive medlem - så programmet MÅ følge med når du spørger ved disken.

Avery kan købes online eller se butikker her:
http://www.avery.dk/dk1/where_to_buy/where_to_buy.html

På deres side kan du jo se alle de muligheder der og om der lige de mærker du mangler:
http://www.avery.dk/dk1/home/home.html
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 01:44 #7
NEATO er en anden mulighed:
http://www.neato.com/neato_prodtest_standard.asp?class%5Fid=%5FCREATIVEPRODUCTS&cat=%5FOTHER&mscsid=7LU6WFCEQ75J9GMXGCBK2MR5PPQFDL69

Der er dog ikke så mange i Danmark som sælger deres labels. Jeg køber cd labels fra Neato her: http://www.multitech.dk/

Måske de kan skaffe de andre hjem eller har dem på lager?
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 01:46 #8
Man kan formentlig heller ikke vælge hvad som helst. Tænkte på at ringe til trykkeren - han laver selv labels, men kom i tanker om at hans kæmpe printer brænder farven fast, så det bliver på de glatte overflader.

Dem man kan købe til printeren er beregnet dertil, så man skal nok holde sig til det, medmindre du har en specielprinter....
Avatar billede miss-g Seniormester
07. august 2003 - 21:50 #9
Fandt du hvad du søgte eller er vi helt ved siden af?
Avatar billede miss-g Seniormester
08. august 2003 - 17:46 #10
De sælger også noget her:
http://printerpatroner.dk/shop/

DATALINE selvklæbende foto:
Hurtigt tørrende high gloss finish giver skarpe kontraster og fotografisk kvalitet med en permanent klæbende bagside. Leveres i pakker á 10 ark

Se under papir.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. august 2003 - 22:53 #11
Er du taget på ferie d20?

:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
19. september 2003 - 23:11 #12
Feedback?
Avatar billede d20 Nybegynder
21. september 2003 - 10:32 #13
Nej nej jeg har lige prøvet at tjekke det, men kan ikke finde noget der heder  selvklæbende foto??
Avatar billede d20 Nybegynder
21. september 2003 - 10:35 #14
AAAA nu fandt jeg det det prøver jeg, tak for det....