Avatar billede schou Nybegynder
03. august 2003 - 10:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan man spille wacky wheels over net?

jeg fandt lige det rare klassiker Wacky Wheels frem. Den er udstyret med muligheden for at spile mod andre over modem, men da hverken mig eller mine venner har modem ville jeg høre lidt om muligheden for at spille det over net alligevel.
spillet kan gratis hentes her: http://www.gamesdomain.com/directd/3013.html

schou
Avatar billede krallecs Nybegynder
03. august 2003 - 11:02 #1
kan du ikke har du måske hørt andre gamle spil over nettet ;)
Avatar billede schou Nybegynder
03. august 2003 - 11:15 #2
dit svar er en anelse kringlet og uforståeligt! men det er måske også bare en joke?!?
jo f.eks. til doom2 er der lavet et program så man kan spille det over nettet (uden modem altså)
jeg tænkte at man måske kunne lave en form for fake modem...

schou
Avatar billede oktober Nybegynder
03. august 2003 - 11:56 #3
enig med #2
Avatar billede schou Nybegynder
18. august 2003 - 17:41 #4
nå nu lukker jeg spørgsmålet eftersom der ikke er nogen der har svaret i lang tid...

schou