Avatar billede bjarnebit Nybegynder
02. august 2003 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TDC dedikeret Firewall Hosting

Hej

Vi har en medarbejder ADSL forbindelse med ovenstående service fra TDC. Dette betyder at medarbejder PC'en via denne ADSL for en VPN tunnel til firmaet's netværk.

Men da vi har 1 stk. ekstra PC som vi gerne vil have på Internettet gennem samme ADSL forbindelse giver det probz. Denne PC får nemlig ikke lov. Kan man gør noget ved det ?

På forhånd Tak
Avatar billede kenp Novice
02. august 2003 - 14:44 #1
Det du nok har er kun 1 ip adresse! det kan måske omgås ved at du køber en router!

men er det en MPLS forbindelse med fast ip så kan du gøre det ved en router! eller er det en software vpn løsning du har, så kan du indstallere det samme program på den anden.
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 14:46 #2
Mit råd (hvis du er glad for dit job): Lad være med at koble ekstra udstyr på linien uden aftale med firmaet.

En medarbejder PC kan være et sikkerhedsproblem, da den ofte både er på internettet uden om firmaet og igennem VPN tunlen.

Uden teknisk information om hvordan løsningen er lavet, så er det meget svært at hjælpe dig.
Avatar billede bjarnebit Nybegynder
02. december 2003 - 17:20 #3
lukker