Avatar billede olav76 Nybegynder
02. august 2003 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nybegynder i flash

Hej,

Jeg er temmelig ny i flash, men nu har jeg alligvel forsøgt at lave en lille hjemmeside i flash.

Nu er problemet at siden kører som en film, i stedet for at vise en frame, og så gå videre til den næste når man trykker på en knap!

Hvordan undgår jeg det?
Avatar billede al_dair Nybegynder
02. august 2003 - 13:15 #1
Du mangler vist et stop(); ved frame 1

Giv lige et link :D
Avatar billede goody-goody Nybegynder
02. august 2003 - 13:16 #2
jeg tror du må uddybe dit problem lidt mere. kan det være du skal bruge nogle actionscripts som stop() og gotoandplay()
Avatar billede warzava Nybegynder
02. august 2003 - 22:14 #3
Du skal bruge noget action script som Goody-goody siger! du kan højreklikke på dit frame og vælge actions og så skal du ind under "actions" og så "movie control" og så dobbelt klikke på den der hedder stop! så fortsætter din film ikke men stopper! Men så hvis den skal køre igen så skal du lave den knap hvor du laver det samme action script, men bare med en play, og ikke en stop! Så skulle din film fortsætte! Men jeg ved ikke om det var dit problem! Håber jeg har givet dig et godt svar!