Avatar billede dkchr Nybegynder
02. august 2003 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl på Ericsson T300 - slukker automatisk!

Jeg har købt en T300 29/4 og har haft problemer med den siden. Telefonen slukker af sig selv når den ligger i lommen og tror at den oplader selv om den ikke er i stikkontakten. Jeg har haft den til reperation 2 gange og har nu til sidst fået en splinterny i ombytning.
Eneste problem: den har akkurat samme fejl!!!

Jeg vil meget gerne høre fra folk der har haft samme problem med deres telefon. Er den en generel fabrikationsfejl fra Ericssons side eller hvad er vi ude i?

Chr
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2003 - 13:05 #1
du skriver at du gerne vil høre fra folk der har haft samme problemer - så derfor må dette være spam :)

Jeg har en T300 også og har ingen problemer haft - bortset fra at jeg den første uge måtte "genstarte" den 2 gange; 1 gang slukkede den selv da jeg forsøgte at starte et spil - 2 gang stenede den midt i et spil så jeg måtte slukke den.

Derudover har den kun været positiv i forhold til tidligere telefon - lang tale og standby tid primært
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. august 2003 - 14:29 #2
jeg har en T65 og den gik ud og startede igen og så skulle jeg taste pin koden. jeg havde den til reparation 2 gange, det virkede heller ik så opdaterede de telefonen og så virkede den... prøv om du kan det.
Avatar billede dkchr Nybegynder
04. august 2003 - 18:01 #3
Jeg har fået loving på en T310 istedet fra Ericsson i Sverige. Så skulle jeg forhåbentlig være ude over det problem - må gå ud fra at de har rettet fejlen i denne senere model.
Mit råd til folk der har problemer med deres telefon: gå højt op i hierarkiet og snak med en der! Stil dig ikke tilfreds med de skrankepaver der ekspederer dig i butikken, så sker der ingenting. Find den er er ansvarlig for kundeservice i Danmark og snak med ham.

Min T300 går også konsekvent ned hvis jeg prøver at hente nye spil. Tænk at sende sådan noget uprøvet lort på gaden!
Har selv haft en T65 og der var enkelte softwarefejl på, men intet graverende.

Chr

P.s. tryk joystick til højre en gang, tryk "*", tryk joystick to gange til venstre, tryk "*", tryk joystick en gang til venstre, tryk "*".
Altså: >*<<*<*
Så kommer du ind i Ericssons skjulte servicemenu! Pretty cool :-)

Chr