Avatar billede moltzen Nybegynder
02. august 2003 - 01:30 Der er 6 kommentarer

2 skærme på et Geforce 4 Ti 4200 med 2 udg, 1 , alm, og dvi udg

Hvordan kan jeg få skrivebordet til at blive stående på skærm nr 2 , og så jeg kan feks, spille på nr 1 , så kan jeg læse Mirc imens jeg spiller, men kan kun få det til at virke så jeg kan se det sammen på begge skærme, har hørt det kan lade sig gøre, men nu spørger jeg herinde :) plz help me,

på forhånd tak :)

//mzn
Avatar billede c-holst Novice
02. august 2003 - 07:53 #1
leger lige med mit system lidt senere. Jeg kører dog med den anden skærm på et seperat pcikort, men har ikke lige afprøvet den side af sagen du søger. Bruger mest to skærme til at have flere progs synlige af gangen, og det virker. ved bare ikke om det virker med spil på den ene skærm
Avatar billede bredker Nybegynder
02. august 2003 - 08:01 #2
er ikke helt sikker men
når du har to programmer til at køre , skulle du kunne lægge det ene ned i linien i bunden på den ene skærm
Avatar billede c-holst Novice
02. august 2003 - 10:38 #3
jo, men hvis han blot udvider skriveboret over på den anden skærm, så følger startbjælken ikke med, spørgsmålet er, om han kan bruge alt +tab til at skifte mellem programmer når det ene er et spil.
Skal lige have lidt tid til at lege med det
Avatar billede c-holst Novice
05. august 2003 - 23:02 #4
Tja, så har jeg leget med sagerne, om må meddele, at jeg ikke kunne opnå de funktioner du ønsker mens du spiller. Det virker selvføgeligt fint i alle andre aplikationer.
Det jeg så kunne forestille mig som en mulig løsning var, at finde en maskine der kan trække windows 98 og de småprogrammer du gerne vil kunne anvende, og så oprette et netværk.
det er selvføgeligt ikke optimalt men det virker helt sikkert. Den anden maskine kan sikkert være yderst skrabet og med det hele skulle du kunne være igang for under en tudse.

jeg tror det der sker er, at spillene deaktiverer de funktioner der ellers muliggør at man kan skifte mellem programmer under brug, for jeg kan godt have et program åbent på skærm 2, og så åbne et spil. men i det samme jeg prøver at aktivere programmet så crasher spillet.

jeg skal selvfølgelig nok vende tilbage hvis jeg finder ud af noget, for det er jo en smart ting du der går efter
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 22:58 #5
skal vi lukke her
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 07:52 #6
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten