Avatar billede rocky2000 Nybegynder
01. august 2003 - 23:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan man downloade MSSQL

Det der MSSQL er det noget man kan downloade eller er det noget man skal købe hos Microsoft?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 23:50 #1
jeg mener bestemt at det er noget man skal købe.

mySQL kan der imod downloades ganske gratis ;o)
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
01. august 2003 - 23:51 #2
Det ved jeg godt men jeg har fundet et PHP spil som sjovt nok kræver MSSQL
Avatar billede whatever Nybegynder
01. august 2003 - 23:51 #3
MS SQL skal der købes licens til. Og den er dyr. Meget dyr.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 23:52 #4
er det ikk noget man kan lave om?
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
01. august 2003 - 23:55 #5
Jeg aner det ikke. Det er et stort spil MEGET stort spil Ligner meget http://www.heroes.dk Men Mere gennemtænkt. Men jeg vil da lige se om Det er noget man kan Konveterer!

Tak for de hurtige svar.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 23:59 #6
ja, det skulle vel kunne konverteres, spm. er vel bare hvor stort arbejde det vil være.
Avatar billede cwd Nybegynder
02. august 2003 - 08:37 #7
Avatar billede -thomas- Nybegynder
02. august 2003 - 08:53 #8
cwd har ret. Men det er 120 dage, man må bruge den.
Avatar billede rasmusmoller Nybegynder
03. august 2003 - 14:24 #9
Ellers kan du downloade MSDE, der er en "light" udgave af MS SQL server. Denne kan downloades gratis på

http://www.asp.net/msde/default.aspx?tabindex=0&tabid=1

Er ganske vist beregnet til brug sammen med ASP.NET WebMatrix projektet, men jeg vil tro du kan få den til at fungere i andre sammenhænge (dog må den sandsynligvis ikke anvendes til kommercielle formål)
Avatar billede clausc Nybegynder
04. august 2003 - 12:05 #10
MSDE er helt tilbage fra SQL 7 og er derfor laaaaang tid før Web-Matrix.

MSDE må sidst jeg checkede osse bruges og distribueres til kommercielle projekter.
Avatar billede cwd Nybegynder
04. august 2003 - 12:35 #11
svar...