Avatar billede thomaspape Nybegynder
01. august 2003 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySql - hvordan installere jeg i Postnuke

Hej Jeg har oprettet en postnuke site, og har nu købt et domænenavn og hosting hos freepaq. Mit spørgsmåler nu (sikkert enkelt) hvordan får jeg sat mysql op så det virker - jeg har fået diverse koder fra Freepaq og skal vel have dem installeret et sted.

Dengang jeg oprettet postnuke 0713 skulle jeg i et af felterne anføre mysql koderne, men hvordan kan jeg komme derind nu og rette.

Håber på hjælp.
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:39 #1
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
01. august 2003 - 15:42 #2
Det var vist kun reklamegas du der kom med og ikke noget konkret på mit spørgsmål.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:00 #3
han ryger nu...

jelzin/coadmin.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
15. maj 2006 - 08:47 #4
ok