Avatar billede xzxzx Nybegynder
13. december 2000 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galt??

Hvad er der galt med min hjemmeside på www.whitehat.dk/nnet???
Avatar billede hojben Novice
13. december 2000 - 13:17 #1
Donno... din side bliver stoppet af firmaets firewall*g*
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 13:18 #2
Du har skrevet dine sidenavne med store bogstaver. Måske er det det!
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
13. december 2000 - 13:18 #3
du har vist nogle problemer med firewallen som firmaet benytter
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 13:19 #4
*LÅL* whitehat har da humor .. da jeg åbnede din index.html fil så jeg flg.

  Denne side kan ikke vises, fordi du har ødelagt den
Nåh nej - siden du var på udkig efter sidder i virkeligheden og nyder en kold pilsner med sine venner.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv venligst følgende:

Slå med armene som en fugleunge der forsøger at flyve og sig som et æsel. Det virker ikke, men det er ret sjovt.
Hvis du har indtastet sidens adresse i browserens adresselinje: a) lær at stave. b) stav :)
Hvis du har fulgt et link fra en anden hjemmeside end www.whitehat.dk: Pas på med denne \'anden side\' i fremtiden - den indeholder døde links.
Hvis du har fulgt et link fra whitehat: Send en mail til webmaster@whitehat.dk da fejl som den du har mødt, så i fremtiden vil kunne undgåes.

Alternativt: Følg linket til www.whitehat.dk og lav selv en hjemmeside med det indhold du søgte. Det er gratis :)
HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Exploder

Avatar billede snowball Novice
13. december 2000 - 13:29 #5
fcs har ret. Whitehat benytter Lunix ;) og det hele er derfor tem\'lig cAsE sEnSiTiVe. Lav derfor din filnavne om så det hele står med små bogstaver da Whitehat serveren leder efter index.html og altså ikke INDEX.html ! :)

Snowball
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. december 2000 - 12:44 #6
Ret INDEX.html til index.html
Generalt benyt altid små bogstaver på web-sider. Så går det som reglt ikke galt.
Avatar billede fcs Novice
02. januar 2001 - 13:30 #7
xzxzx>> Hvorfor accepterede du eagleeyes svar? Jeg havde svaret nøjeagtigt det samme, bare to dage tidligere!!!