Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 18:25 Der er 5 kommentarer

FTP: virker kun for små filer

Hvor dan får jeg min FTP til at kunne flytte større filer ?
Når jeg flytter en fil større end 40kb. får jeg en connection closed. Hvor kan det ændres ?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 18:26 #1
Er det en FTP server ??? og hvad er det for en ?
Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 18:32 #2
Det er en den FTP server der standard føler med IIS 5.0
Avatar billede medions Nybegynder
01. august 2003 - 15:08 #3
Jeg har samme problem med min BulletProff FTP Server!
Så jeg lytter lige med..

//>Rune
Avatar billede smitx Praktikant
24. august 2003 - 16:13 #4
The problem can be fixed by editing the metabase.xml like this:

go to c:\windows\system32\inetsvr\

using notepad, edit in metabase.xml find the line "AspMaxRequestEntityAllowed" and change the value to "1073741824".

You can use other values if you want because the default is only 200k, which is why you cannot upload large files. If you want to edit the file without shutting down the web services, you will need to allow enable direct metabase edit in the IIS server properties.
Avatar billede medions Nybegynder
25. august 2003 - 17:23 #5
smitx> I C:\WINNT\system32\inetsrv\ hos mig ligger der kun en mappe der hedder iisadmpwd og i den ligger der er tekstkonfigurationsfil som kun har noget at gøre med IIS's tekster!

//>Rune