Avatar billede krismort Nybegynder
13. december 2000 - 12:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opkald fra hottelephone til modem

Hej
er der nogen af jer freaks som ved om det er muligt at ringe op til et modem med servicen hottelephone og derved skabe en forbindelse fra computer til computer.
I teorien burde det kunne lade sig gøre på en eller anden besværlig måde med et program kaldet flexnet men hvis der er andre som har leget med denne ide vil jeg gerne høre fra dem
Kristian out>
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. december 2000 - 12:22 #1
lytter lige med her :)
Avatar billede kimc Nybegynder
13. december 2000 - 13:42 #2
Hvis du skriver lidt mere om \"hottelephone\", så kan jeg garanteret hjælpe dig:

Er \"hottelephone\" et stykke software du har installeret på din maskine eller et-aller-andet apparat du sætter i telefonstikket derhjemme eller?!?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. december 2000 - 14:10 #3
kimc>>se her:
www.hottelephone.com
en fortrinelig service...når den ellers virker :)
Avatar billede krismort Nybegynder
14. december 2000 - 15:01 #4
Det er servicen hottelephone jeg mener. Er der nogen som ved om det er muligt at skabe en forb. mellem servicen hottelephone og et modem på en anden computer. Dette skulle kunne lade sig gøre med prgrammet flexnet som skaben en forbindelse gennem lydkortets wave out/in.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. december 2000 - 15:21 #5
hvis det skulle kunne lade sig gøre ville forbindelsen nok være meget ustabil, da der genereres en del ekko og kvaliteten af forbindelsen svinger meget under en samtale!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:39 #6
Så vidt vides er det ikke muligt at lave en modem til modem connection... men hvorfor ikke bare ringe til vedkommendes tlf. nr... :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. januar 2001 - 20:26 #7
min sidste kommentar skulle egentlig osse have været et svar :)
Avatar billede krismort Nybegynder
15. januar 2001 - 13:47 #8
:)