Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 11:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webapplication: virtual directory not being configured as an appl

Hej

Jeg har denne mærkelige fejl på en side, som siger at fejlen skyldes "virtual directory not being configured as an application" - men mit web kører som webapplication og ikke som et virtual directory !!!! - what to do ?
Avatar billede z42cool Nybegynder
31. juli 2003 - 11:20 #1
Gå ind i din IIS, højreklik på det Virtual Directory der er tale om, vælg properties, under fanebladet "Directory" skal du klikke på knappen "Create" ud for "Application name:"!
Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 11:26 #2
Men du er det ikke et virtual directory, men en webapplication, så der er ingen "create"-knap ud for "application name"
Avatar billede z42cool Nybegynder
31. juli 2003 - 11:29 #3
Øh????? Almindelige biblioteker under din webserver har også create knappen. Eller kan du jo ikke lave dem om til applikationsbiblioteker!
Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 11:47 #4
Jo jo, men da det er en application allerede, kan jeg kun "remove", eller skal det gøres seperat for alle under-kataloger ?
Avatar billede z42cool Nybegynder
31. juli 2003 - 12:32 #5
Kun biblioteker med web.config og/eller global.asax filer skal være applikations biblioteker.
Er du sikker på at "Execute permissions" ikke er sat til "none"? De skal være "scripts only"
Avatar billede devpac Nybegynder
31. juli 2003 - 13:04 #6
Jeg tror du har ledt mig på rette vej !!! - takker så mange gange !