Avatar billede jones_net Nybegynder
31. juli 2003 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB definitioner

Hejsa

For et par måneder siden læste jeg en artikel om den nye navngivning af USB standarderne.

Før havde vi USB og USB2
Nu hedder de begge USB2, men med en endelse. Den ene er "Hi-speed" den anden er ???

Hvilken er den hurtigste?

/J
Avatar billede dr.truti Nybegynder
31. juli 2003 - 11:19 #1
USB 2.0 er det samme som den gamle USB 1.1 og køre med maks. 12 mbit!
USB 2.0 Hi-speed køre med mange hundrede mbit!

så det er USB 2.0 Hi-speed der er det du søger...

Det i i øvrigt noget være fusk og r** renderri  at ændre navnene sådan!

Truti
Avatar billede 7degreez Praktikant
31. juli 2003 - 11:21 #2
se evt. www.usb.org
Avatar billede buddypower Nybegynder
31. juli 2003 - 11:31 #3
Jeg kan ikke finde noget Link til dig. men det består skrevet som følgende inde på newz.dk

USB 2 = USB 1.1 = 12Mb/sek
USB 2 = Hi-Speed USB 2 = 480 Mb/s
Du kan helt sikker finde noget mere oplysning inde på
www.USB.org
Avatar billede jones_net Nybegynder
31. juli 2003 - 11:56 #4
Takker:-)

Det er totalt til grin at vi skal til at døjes med nye navne, når vi havde noget der virkede, og der er mange butikker der endnu ikke har fået de nye navne ind i beskrivelserne på deres varer, hvilket betyder, at man ikke aner hvad man får:-(

/J