Avatar billede www.jesper Nybegynder
30. juli 2003 - 22:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fra Computer til Video

Mit grafikkort (Radeon 8500) har TV-out, hvortil jeg har et kabel (SCART) jeg bruger til at glo DVD på fjernsynet. Så vidt jeg kan se på min video har den:
Antenne in
Antenne out
1 SCART stik
Fra antenne out og scart går der to forskellige ledninger der er sat fast i mit fjernsyn. Jeg hved ikke helt hvad det scart stik kan bruges til, men gård ud fra at det udelukkende er til at videon kan sende sinagler til TV'et når man ser VHS. Altså skal jeg vidst nok få sinaglet fra mit grafikkort lavet om, så det på en eller anden måde kan komme ind i Ant in hullet. Hvordan gør jeg det? Har jeg andre mugligheder med denne video? Hvad betyder det for kvaliteten hvis det sker med et antenne signal?
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:30 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:30 #2
Ved ikke om det hjælper men der er totalt mange spørgsmål om noget omkring det samme
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:36 #3
var det for stor en søgning :)

Vil iseng men smider et svar i tilfælde af jeg hjalp dig til at få din problem løst :-)

Sov godt
Avatar billede www.jesper Nybegynder
30. juli 2003 - 22:42 #4
lrd -> Har selv prøvet at søge men kan ikke umildbart se nogen løsning på mit problem, da de fleste andre åbenbart har mere end bare en antenne ingang. Men jeg kan da se hvad der sker hvis jeg sætter det til det der scart halløj.
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:43 #5
ja du kan da forsøge dig frem da du ikke an ødelægge noget

Sov godt jeg smutter nu
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 13:32 #6
Feedback kunne være herligt
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 07:40 #7
Skete der mere her
Avatar billede www.jesper Nybegynder
11. august 2003 - 17:04 #8
virket ikke :(
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 18:02 #9
mange tak for afvisningen!!!

Så lærte man oz dig at kende