Avatar billede madsass Nybegynder
30. juli 2003 - 15:48 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Jeres meninger om mine sider

Hej Eksperter..
Jeg ville lige høre hvad i syntes om mine hjemmesider.. Jeg vil ikke have nogen spørgsmål stillet... Jeg vil bare gerne have hvis i ga karakter fra 0 til 10 på de forskellige ting herunder... I kan bare kopiere det og skrive jeres egne tal ud for punkterne. Så ville jeg blive glad. Her er de to hjemmesider + Punkterne..

1. Mobilside.Frac.dk
Design:
Indhold:
Opstilning Af Tingene:
Hvor Professionelt er det lavet:

2. Madsass.Frac.dk
Design:
Indhold:
Opstilning Af Tingene:
Hvor Professionelt er det lavet:

Hvis i vil udfylde skemaerne så vil jeg blive rigtig glad..
Med Venlig Hilsen
Madsass
PS.
Husk at læg det som Kommentarer for jeg kan jo ikke give alle sammen point og hvis en får og de andre ikke gør.. Så er det urimligt..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juli 2003 - 15:53 #1
Det er godt nok mange point du vil give for sådan en vurdering, det er altså ikke noget der laves på 2 min!
Avatar billede madsass Nybegynder
30. juli 2003 - 16:01 #2
Jeg skriver at jeg IKKE kan give point for hvis EN får og der er andre der ikke får så er det urimelig.. Sååå læs lige spørgsmålet inden at du skriver..
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. juli 2003 - 16:02 #3
Fostår ikke helt?? Er det ikke en mobil side?? Hvorfor så alle de downloads til windows???

1. Mobilside.Frac.dk
Design: 9
Indhold: 5
Opstilning Af Tingene: 7
Hvor Professionelt er det lavet: 6

2. Madsass.Frac.dk
Design: 6
Indhold: 7
Opstilning Af Tingene: 5
Hvor Professionelt er det lavet: 4

Det vil være min vurdering, men ta det ikke så hårdt der er nok andre der synes den er pæn :)
Avatar billede serverservice Praktikant
30. juli 2003 - 16:05 #4
mobilside er da ret flot og har mange funktioner.- Men hvad handler det egentlig om? Hvorfor har du oprettet siden?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juli 2003 - 16:06 #5
Ja men du har da 729 point som du kunne bruge nogle af, så alle ville kunne få point!

1. Mobilside.Frac.dk
Design: 7
Indhold: 6
Opstilning Af Tingene: 7
Hvor Professionelt er det lavet: 7

2. Madsass.Frac.dk
Design: 5
Indhold: 6
Opstilning Af Tingene: 6
Hvor Professionelt er det lavet: 4
Avatar billede madsass Nybegynder
30. juli 2003 - 16:13 #6
Tak for vuderingerne..
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2003 - 16:17 #7
1. Mobilside.Frac.dk
Design: 03 (total rip-off - både design og logoer)
Indhold: 5 (billeder med formentlig brudt copyright og en masse ligegyldige downloads)
Opstilning Af Tingene: 7
Hvor Professionelt er det lavet: 5

2. Madsass.Frac.dk
Design: 03 (alt for mørk or kantet)
Indhold: 5 (mange ligegyldige ting og en underlig sammenblanding af cs og dine egne ting
Opstilning Af Tingene: 5
Hvor Professionelt er det lavet: 5

og sikke mange point for 2 design-vurderinger
Avatar billede speakfreak Nybegynder
30. juli 2003 - 16:21 #8
1. Mobilside.Frac.dk

Design: 6 I det hele ser det flot ud, men alle og enhver kan hugge windows grafikken, og det er ireterende at se på - jeg ville også passe på med at hugge noget fra MS, da de har det med at lægge mange sager an - og de ar faktisk copyright på windows.

Indhold: 3 Hvad laver jeg her?

Opstilning 7 Af Tingene: Nogen af tingede mangler en overskrift osv - men ellers ok, du skal bare gøre op med dig selv havd dit budskab er.

Hvor Professionelt er det lavet: Der er ikke så mange fixe funktioner, det er bare en alm tabelopstilling med windows bagrund.

2. Madsass.Frac.dk

Design: 5 Lidt kedeligt
Indhold: 6 jaaa, hvad handler den om, og så er der mange døde links?
Opstilning Af Tingene: 8 enkel menu

Hvor Professionelt er det lavet: 4 For mig ser det ud som det kun har taget et par timer.¨

Jeg har været hår - men håber du kan bruge det.

Alt ialt synes jeg ikke dine sider kommer frem med det budskab du ønkser at sende.. de er rodet - du laver kun en side, med et budkab, det skal ikke være så rodet.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
30. juli 2003 - 16:23 #9
sorry at jeg har kommet til at glmme bogstaver mm.. men det gik lidt stærkt
Avatar billede rodehoved Nybegynder
30. juli 2003 - 16:38 #10
1. Mobilside.Frac.dk
Design: 4
Indhold: 2 Hold dig til få emner inden for det samme helst. mobil og msn messenger? Jeg ser ingen sammenhæng
Opstilning Af Tingene: 5
Hvor Professionelt er det lavet: 3

2. Madsass.Frac.dk
Design: 4
Indhold: 5
Opstilning Af Tingene: 1 Specielt galt med tabeller, hvor det er svært at se hvad der hører sammen.
Hvor Professionelt er det lavet: 5
Avatar billede lordhead Nybegynder
30. juli 2003 - 17:18 #11
1. Mobilside.Frac.dk
Design: 5
Indhold: 2
Opstilning Af Tingene: 6
Hvor Professionelt er det lavet: 5

2. Madsass.Frac.dk
Design: 4
Indhold: 7
Opstilning Af Tingene: 1
Hvor Professionelt er det lavet: 1

PS: Du kan sagtens give alle points...
Avatar billede dahwoot Nybegynder
30. juli 2003 - 18:05 #12
1. Mobilside.frac.dk
Design: 9 (laver selv oget rigtig lort :)
Indhold: 5 (Bliver en smule forvirret.. kan ikke rigtig finde rundt, når jeg bare bruger "tjekke-side-hjernen")
Opstilling af tingene: 7 (Møjt enkelt... syns bare at den øverste drop-down-menu er lidt mal-placeret)
Hvor Professionelt er det lavet: 7-8 stykker (tjaa.. det kunne jo have været bedre :) )

2. Madsass.Frac.dk
Design: 03 (AARGH!!! HVOR ER JEG HENDE???)
Indhold: 4 (Host lidt-host-rip-off counter-strike.net host host (skal måske ikke sige rip-off selv... )
Opstilning Af Tingene: 6 (okay menu, men jeg kan altså ikke finde ud af hvad alle de scrollbare skal til for)
Hvor Professionelt er det lavet: ... behøves jeg at svarre på det??
Avatar billede dahwoot Nybegynder
30. juli 2003 - 18:06 #13
nå der var så kun 2 scrollbarer...
Avatar billede exp Juniormester
30. juli 2003 - 18:07 #14
Avatar billede prowler Nybegynder
31. juli 2003 - 02:20 #15
Hvis du vil have det på den hårde måde, uden kommentarer (sådan lyder det ihvert fald), så skal du også få det (<--ups kommentar :-|) ;-)

1. Mobilside.Frac.dk
Design:3
Indhold:5
Opstilning Af Tingene:6
Hvor Professionelt er det lavet:3

2. Madsass.Frac.dk
Design:2
Indhold:2
Opstilning Af Tingene:2
Hvor Professionelt er det lavet:1
Avatar billede smitx Praktikant
31. juli 2003 - 12:49 #16
Gør lige opmærksom at MS ikke tillader at du bruger deres ikoner
Avatar billede smitx Praktikant
31. juli 2003 - 13:07 #17