Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 14:25 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Logo ønskes

Jeg ønsker et logo med teksten IvaerkShopper.dk

Jeg vil lade det være frit at vælge farve og størrelse, men jeg søger noget der er enkelt og gerne "luftigt" at se på. Nøgleordene er proffesionelt og stilfuldt. God arbejdslyst
Avatar billede -42- Nybegynder
30. juli 2003 - 14:49 #1
Hvem er din målgruppe?
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. juli 2003 - 14:55 #2
Hvad størrele skal det være? Hvad handler siden om?
Er det et logo eller et hoved til hjemmesiden, der skal laves?
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. juli 2003 - 14:58 #3
Er det en on-line butik? Hvis jeg skal bruge et eller andet tegn på logoet, så skal jeg ved hvad vil siden handle om, tema?
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 15:01 #4
Det er en onlinebutik og målgruppen er selvstændige, iværksættere
Avatar billede -42- Nybegynder
30. juli 2003 - 15:02 #5
Så er der et logo klar... Har du en mail? -Men du må selv sørge for at gøre det tilgængeligt for andre...
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 15:07 #6
m-ak@os.dk
Avatar billede -42- Nybegynder
30. juli 2003 - 15:11 #7
Så er det sendt...
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. juli 2003 - 15:25 #8
Sender også...
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 15:26 #9
...og så er det modtaget! Jeg kan faktisk godt lide det. Kan du lave nogle flere forslag mht. farver og evt en version uden pilene/med noget andet? Til udenforstående: jeg kæmper for at finde et lille sted og vise jer hvad 42 har lavet. Hav tålmodighed!
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 15:34 #10
zambezi> Jeg kan egentlig godt lide dine forslag, men kan du finde nogle billeder der har noget med emnet at gøre...butik, selvstændig osv?
Avatar billede -42- Nybegynder
30. juli 2003 - 15:39 #11
Så er der to forslag mere, jeg har ladet det være ved det samme, men givet det en grøn farve.

Begrundelse for logo:
Farve: Grøn= håbets farve.... (iværksætter)
Kurv: Shopper
Pile: Iværksætter
Hvid baggrund, så du kan bruge det alle steder...
Simpelt
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. juli 2003 - 15:40 #12
OK
Avatar billede apoltix Nybegynder
30. juli 2003 - 16:03 #13
Vil du have et 3D logo? Med skygger? GIF eller JPG? Størrelse???
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 16:09 #14
Helst ikke 3d. ellers tak
Avatar billede zambezi Nybegynder
30. juli 2003 - 16:15 #15
Du fik posten...
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
30. juli 2003 - 16:28 #16
Jeg har modtaget en del forslag men leder stadig... det ville være ærgeligt at sige ja til et efter en times tid, hvis der nu kom et endnu bedre i morgen. Flere forslag modtages gerne. Indkøbskurv eller -vogn kan måske bruges til noget? Og så kan jeg godt lige cirkler eller elipser... bare lidt mere inspiration.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juli 2003 - 21:16 #17
Må vi se logoerne? *S*
Avatar billede rubin4z Nybegynder
30. juli 2003 - 22:51 #18
#0 du kan da oploade dem på http://www.thefatman.dk

Anders
Avatar billede -42- Nybegynder
01. august 2003 - 11:58 #19
Hvaså?
Avatar billede regstar Nybegynder
02. august 2003 - 15:00 #20
Hei

Foreslag:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=60

Billede er angivet i stor størrelse for at det bedre kan visualiseres! Det kan ændres til enhver tid!

/Regstar
Avatar billede regstar Nybegynder
02. august 2003 - 15:01 #21
Min mail adresse: mrrek@hotmail.com
hvis du har nogle kommentar!
Avatar billede alh Nybegynder
02. august 2003 - 19:13 #22
http://www.alhwebdesigns.dk/ivaerk.html
et lille forsøg fra mig hvis der stadig er liv i spm? :)
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
02. august 2003 - 20:21 #23
Jeg er vild med de nye svar... der falder afgørelse i morgen! Flere muligheder er stadig velkomne!
Avatar billede -42- Nybegynder
04. august 2003 - 18:41 #24
And the winner is.....???
Avatar billede ivaerkshopper Nybegynder
04. august 2003 - 20:32 #25
Jeg har besluttet at give pointene til alh... flotte billeder! Måske vil jeg tillade mig at klippe lidt i dem (manden væk), hvis det er i orden
Avatar billede alh Nybegynder
06. august 2003 - 16:27 #26
Det er bare helt fint jeg kan også fjerne han for dig hvis du vil have det? glad for du kunne bruge dem :)