Avatar billede kenneth1974a Nybegynder
30. juli 2003 - 07:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

- Start af playlist i html-

Hej eXperter

Jeg har et lille problem, som jeg ville høre om nogen kunne svare på??

Jeg har en playlist (playlist.B4s) og når jeg klikker på den, så er det meningen at den skal åbnes i Winamp. Men det gør den ikke, den åbner selve filen playlist.B4s. Selv om filen er associerede til winamp??

Så hvordan kan jeg klikke på en playlist i html, så den åbner i winamp og ikke bare åbner filen. Har ok styr på html og har lavet hjemmesider i et par år nu, men den her kan jeg sgu ikke lige dreje!!

Håber det jeg har skrevet er forstålig ellers skriv tilbage!!

På forhånd tak
Kenneth
Avatar billede virus Nybegynder
30. juli 2003 - 07:49 #1
Lav den som PLS istedet for, det virker, har endnu ikke hørt om B4s, men prøv .PLS :)
Avatar billede apoltix Nybegynder
30. juli 2003 - 16:23 #2
Jeg har ALDRIG hørt om B4s, men du kan enten lave den i PLS (Winamp Playlist) eller M3U (Windows Playlist). Jeg foretrækker M3U som også starter i Winamp
Avatar billede kenneth1974a Nybegynder
25. februar 2004 - 11:32 #3
Tak