Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. juli 2003 - 23:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kloning af skærm

Hej.

Er der nogen der ved hvordan jeg kloner mit skrivebord til mit fjernsyn.
Mit gf kort er et GForce 3 ti200, og jeg kører med nyeste nvidia driver.
Jeg kan bare ikke finde noget med klon skærm.
Avatar billede bushmann Nybegynder
29. juli 2003 - 23:28 #1
1. Højreklik på skrivebordet, vælg egenskaber.
2. vælg fanen indstillinger.
3. klik på knappen Avanceret.
4. vælg fanen nView, under denne fane skulle du gerne kunne finde forskellinge muligheder for at klone din skærm til fjernsynet. (stikket fra grafigkortet til fjernsynet skal være sat i !
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. juli 2003 - 23:35 #2
Under avanceret har jeg ikke nView,men under gforce 3 ti200 kommer der et faneblad ud i venstre side, men der er ikke noget der hedder klon.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. juli 2003 - 00:01 #3
Ingen der har en ide??
Avatar billede bushmann Nybegynder
30. juli 2003 - 00:06 #4
Du skal finde et faneblad, hvor der er to knapper den ene hedder Registrer skærme og den anden hedder enhedinstilleng, hvis du kan finde dette faneblad, er du på rette vej.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. juli 2003 - 00:10 #5
Jeg har en der hedder valg af enhed, og under den står der registrer skærme og enhedsjusteringer, der kan jeg også vælge analog skærm eller tv, men ikke begge på samme tid.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. juli 2003 - 01:10 #6
Nå, det ser ikke ud til der er nogen hjælp, så lukker igen.