Avatar billede moltzen Nybegynder
29. juli 2003 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor blinker mit ADSL modem sync , efter et stykke tid.

Jeg har et ADSL modem fra TDC express link.. Det har fået en underlig ide med at logge mig af nettet, nogle gange hver time andre gange hver tiende min. jeg kan sidde og surfe / game , og så lige pludseligt blinker det rødt i sync. kan det gøre i 5 min højest.. hvorefter jeg for net igen.. Jeg har fået at vide det er noget med min forbindelse. fra modemet og ud, men synes bare det er underligt, da det har kørt i 2 år nu. Så nu vil jeg prøve at spørge herinde om andre har haft samme underlige oplevelse og om en evt. kunne fortælle hvordan man laver det..

//moltzen
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juli 2003 - 11:57 #1
Lyder som en hardware fejl... kontakt TDC support og hør. Du kan intet gøre.
Avatar billede moltzen Nybegynder
29. juli 2003 - 12:00 #2
tak for det.. så må de sgu sende en tekniker >:)
Avatar billede popsy Novice
29. juli 2003 - 12:14 #3
Jeg har nøjagtigt samme problem, og efter ca 7-8 samtaler med tdc, har jeg valgt at leve med det, til det bliver koldere i vejret igen.

Min teori er at modemmet måske bliver for varmt, det er altid brandvarmt i forvejen, så det varme vejr må da påvirke det på en aller anden måde.