Avatar billede esquimal Nybegynder
12. december 2000 - 19:09 Der er 1 løsning

Upload af fil, Input mask

Er det muligt at angive en input mask, (*.jpg og *.gif) når man trykker på \"browse\" knappen i denne form???
Jeg ved hvordan jeg skelner mellem dem når de er uploadede men ville bare være rart som default kun at se de billeder der kan uploades.

<form enctype=\"multipart/form-data\" action=confirmadditem.php name=\"FileForm\" method=\"post\">
<input type=\"file\" onChange=\"SubmitForm()\" name=\"UploadedFile\">
<input type=\"submit\" value=\"Upload billede\">
Avatar billede np3103 Nybegynder
12. december 2000 - 21:09 #1
Med JavaScript kan du putte *.jpg eller *.gif feltet UploadedFile når brugeren trykker på browse/gennemse. På denne måde vil man kun få fremvist billedfiler. Kun testet i IE.