Avatar billede korup Nybegynder
28. juli 2003 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IFRAME vises ikke i IE5.0

Hej
Jeg har en side hvor jeg bruger IFRAME.
Men hvis jeg bruger IE5.0 vises IFRAMEN ikke, hvad kan man gøre ved det? Og skulle Iframe ikke kunne bruges i IE5.0?

Håber der er nogen der kan hjælpe!!

/Korup
Avatar billede medions Nybegynder
28. juli 2003 - 13:30 #1
Prøv at sæt denne parameter på scrolling="auto"

fx.

<iframe scrolling="auto" src="side.htm"></iframe>

//>Rune
Avatar billede korup Nybegynder
28. juli 2003 - 14:03 #2
Min IFRAME ser sådan ud?

<iframe name="main" scrolling="Auto" src="case/master.asp" frameborder="0" height="100%" width="100%"></iframe>
Avatar billede zembla Nybegynder
28. juli 2003 - 15:25 #3
Iframe fungerer helt fra IE version 4.0 - prøv at sætte frameborder="1", evt. width="50%". Det kan være at iframen fylder hele skærmbilledet - det er ikke muligt at se ud fra din kode.

Var der i øvrigt noget med at man under IE avanceret kan fjerne muligheden for at vises iframes? Det skal du måske lige kontrollere ...
Avatar billede korup Nybegynder
23. september 2003 - 11:21 #4
Lukker.

Der eneste jeg har fundet du af er hvis jeg bruger % i brede og højde, laver den ged i det..

/korup