Avatar billede christer2 Nybegynder
28. juli 2003 - 11:53 Der er 1 kommentar

Hjælp søges - LCD skærm på laptop begynder at fejle

Hej!

Jeg har et mere og mere presserende problem. LCD skærmen på min Asus 8200 laptop (er ikke lige sikker på nummeret der) er begyndt at fejle. Fejlen består i af de røde og grønne farver slår ud i et sandt festfyrværkeri. Jeg tror kun der er en løs forbindelse i skærmen (og ikke i leddet der forbinder skærm med resten). Laptoppen er desværre uden for garanti, og jeg har ikke specielt meget lyst til at ringe til dem jeg købte af, da de har priser der grænser til tyveri ved åbenlys dag (fx. 600 kr for en ny tænd knap!!!).
Jeg er heller ikke meget for selv at åbne skærmen for at se, om jeg kan lokalisere den løse forbindelse.

I godtfolk herinde skulle vel ikke kende en forhandler med fagligheden i orden, der kan hjælpe mig? Gerne i københavnsområdet. For mig betyder det ikke så meget, om han er certificeret ASUS forhandler eller noget, bare vedkommende kan hvad der skal til :)

Håber på hurtigt svar.

Mvh.
Christer
Avatar billede christer2 Nybegynder
01. august 2003 - 12:50 #1
Er der virkelig ingen, der kan give lidt hjælp? :(