Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
28. juli 2003 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overvågning af oppetid?

Hej,

finder der er et online sted hvor man kan tilmelde en url for at test oppetid på siden (og dermed på serveren.)?

---
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
28. juli 2003 - 11:33 #1
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
28. juli 2003 - 12:46 #2
desværre så dutter de ikke
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
28. juli 2003 - 12:49 #3
Hvorfor virker det ikke? Du skal bare indtaste domæne, så går den i gang?
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
28. juli 2003 - 13:06 #4
Ja men det virkede ikke på vores domæne, plus den skriver ikke at den fremover vil overvåge det (prøvede med nogle andre).
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
28. juli 2003 - 13:09 #5
Så vidt jeg af erfaring ved, så overvåger den domænet, så længe du viser interesse for at tjekke det.
Som gratis tjeneste, virker det naturligt nok, at rydde op i databasen og fjerne eventuelle inaktive registreringer.
Men hvis den slet ikke vil acceptere dit domæne, så kan jeg godt se den er gal :-)
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
30. juli 2003 - 14:45 #6
lukker