Avatar billede touring Nybegynder
27. juli 2003 - 23:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vil I vurdere min webside

hej vil I vurdere mit site www.touring.dk ??
med gode raad til aendringer ect.
hilsen Poul
Avatar billede saj Nybegynder
27. juli 2003 - 23:56 #1
meget gennemført design, men måske skulle teksten være mindre. og evt. tage 3d efekten af tabelerne...
Avatar billede freet Nybegynder
27. juli 2003 - 23:57 #2
hvis jeg skulle give fra en skala til 1 til 5 ville jeg give den :

design : 4
indhold : 5opstilling : 3
Avatar billede freet Nybegynder
27. juli 2003 - 23:57 #3
design : 4
indhold : 5
opstilling : 3
Avatar billede freet Nybegynder
27. juli 2003 - 23:57 #4
design : 4
indhold : 5opstilling : 3
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. juli 2003 - 00:01 #5
(1) Synes ikke din startside fortæller ret meget om indholdet på din side, og når den alligevel stiller videre selv, synes jeg lige så godt du kan springe den over.

(2) Der er efter min mening utrolig meget der står og blinker på din side, og det bryder jeg mig ikke om.

(3) Synes det er svært at finde ud af helt præcist hvad siden handler om! Jeg kan godt se at det er noget med en tour, noget med at rejse. Men jeg synes du mangler noget tekst, en lille velkomst, der præsenterer siden.

(4) Det tager lige lidt tid at finde ud af hvordan man navigere rundt og det med at der er to rejser, hvor de samme knapper er.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
28. juli 2003 - 00:05 #6
1. Jeg savner en bedreintrodiktion på siden... - jeg er nødt til at læse noget af indholdet for at finde ud af hvad det drejer sig om.

2. Siden ændrer næsten opstilling lige meget hvilken underside man går ind på - det er forvirrende.

3. Skrifterne er meget store - selv på min skærm i 1600*1200

4. Knapper, indhold, bannere m.m. flyder meget sammen - jeg ville nok dele det mere op.

5. 3d Rammen du har omkring nogle af knapperne ville jeg nok fjerne helt.

6. I det det hele taget ville jeg lave et mere ensartet knap-system - så brugeren kan blive mere fortrolig med navigeringen.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
28. juli 2003 - 00:07 #7
bedreintrodiktion = bedre introduktion
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
28. juli 2003 - 01:02 #8
Et groft eksempel på noget af det jeg mente:

http://www.skarven.dk/touring/touring.jpg
Avatar billede touring Nybegynder
30. juli 2003 - 00:05 #9
hej alle.
tak for jeres svar det har sat en masse ideer igan, som vi vil arbejde med.
specielt din kommentar oneskarvonly er god.
om et par dage vil jeg alve en samlet vurdering
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. juli 2003 - 22:41 #10
Du ved godt at man kan dele pointene ?