Avatar billede boyd Nybegynder
27. juli 2003 - 20:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forwarding af en række porte (port range) på cisco 806 router

Jeg vil gerne have en række porte forwardet til en af mit netværks computere...

Jeg ved godt hvordan man forwarder en enkelt port ad gangen, ved brug af nedenstånde

"ip nat inside source static tcp 10.0.0.x 1026 interface Dialer1 1026"

Men når jeg så f.eks. vil forwarde portene fra 10000 til 20000, har jeg ingen anelse om hvordan det foregår...

Nogen som har nogle ideer, jeg har kigget div. guides og informationer om den pågældende router, og også 677'eren osv... Intet har hjulpet...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
31. juli 2003 - 13:30 #1
jeg har kigget lidt rundt, men kan kun finde hvordan man natter samtlige porte.
ip nat inside source static "privat ip" "public ip" :(
Avatar billede boyd Nybegynder
31. juli 2003 - 15:28 #2
ja den går ikke... det skal være forskellige ranges...
Avatar billede boyd Nybegynder
09. august 2003 - 11:18 #3
lukker det her spm da folk ikke kan se det, da søgefunktionen har været nede