Avatar billede jjense21 Nybegynder
27. juli 2003 - 15:13 Der er 2 kommentarer

P3 netradio i Mediaplayer 9

Jeg har et underligt problem.
Jeg har to PC´er der deler en internetforbindelse via en router.
Den ene PC (win2k) kan sagtens afspille DR P3 netradio i mediaplayer. Alt er som det skal være her.
Problemet er bare, at mine gode højtalere er tilsluttet den anden PC (Win XP), og denne vil ikke afspille netradio. Kommer kun til "indlæser til buffer", og så sker der ikke mere.
Det mest mærkelige er, at det tilsyneladende kun er DR´s radiostationer, der er problemer med. På XP-PC´en har jeg nemlig ikke problemer med at høre f.eks. BBC News. Men P1,P2,P3, og Boogie kanalen (alle DR-kanaler) fejler.
Jeg tror ikke det er en mediaplayer fejl, da jeg heller ikke kan høre P3 via DR´s egen afspiller på deres hjemmeside.
Som sagt fungerer alt upåklageligt på den anden PC.
Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller har et bud på , hvad der kan være galt ?

PS. XP installationen er meget ny, og tidligere kørte denne PC Win 2000. Dengang havde jeg nøjagtig samme problem.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. august 2003 - 13:15 #1
måske har det noget at gøre med at du ikke har den nyeste version af macromedie flash på din xp-pc
Avatar billede nasp Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:11 #2
prøv at hent den nyeste version af java