Avatar billede mirakulix Nybegynder
26. juli 2003 - 17:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

UV dioder vs. katoderør

jeg er ved at planlægge et casemod og har funde mange gode ideer, men er der nogen der har forsøgt at sammenligne UV-dioder med UV-katoderør, jeg kunne nemlig godt tænke mig at hør om der er så stor forskel??
Avatar billede fathat Nybegynder
26. juli 2003 - 17:09 #1
huuuh! så akkurat samme spg. inde på www.casemod.dk forleden dag!

ser lige om jeg kan finde det igen!!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. juli 2003 - 17:11 #2
vil selv ha doider hvis det er uden på kabinettet og katoder hvis det er indeni (katoder er bædre en dioder inden i og meget billiger)
Avatar billede mirakulix Nybegynder
26. juli 2003 - 17:15 #3
>>game tracker.. nu lyder det som om du snakke meget generelt har sammenligen uvdioder og uvkatoder? for jeg giver dig ret i at hvis det er almindelige dioder og katoder vi snakkede om så er katoder bedst, men der er mere specifikt i UV jeg er interesseret
Avatar billede nmh Nybegynder
26. juli 2003 - 18:23 #4
Undskyld min uvidenhed. Hvad taler I om? Jeg blev nysgerrig.
Er det "pynt" på pc-kassen?
Avatar billede mirakulix Nybegynder
27. juli 2003 - 10:24 #5
>> nmh ... yep det var det der var bagtanken... også kaldet casemodding ;o)
Avatar billede nmh Nybegynder
27. juli 2003 - 10:27 #6
Ok, ja man lærer jo hele tiden nye ord.
Avatar billede mirakulix Nybegynder
27. juli 2003 - 12:43 #7
hehe :o) jaa sådan er livet jo
Avatar billede ozzi Nybegynder
28. juli 2003 - 00:44 #8
Hvad med et par terninger og en US nummerplade?
Avatar billede mod Nybegynder
04. august 2003 - 18:49 #9
Ja ja
Avatar billede mirakulix Nybegynder
06. august 2003 - 19:39 #10
det var ikke mange der ville deltage i dette indlæg men ok det mest seriøse svar skal belønnes...